Heidi Emilie, er det synd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Heidi Emilie i 2012?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.831 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. september 2012

Anonym trådstarter

Ja, er det synd at kalde sit barn Heidi Emilie, hvis man lever i 2012?
Emilie vil blive et mellemnavn og Heidi et fornavn. Kom med jeres meninger og begrund meget gerne dit svar..

Er anonym da jeg ikke vil kunne Googles af venner og familie..

- Det skal lige siges at jeg elsker navnet, men at jeg er lidt i tvivl da det er meget få der bliver døbt det i tiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anonym skriver:

Emilie vil blive et mellemnavn og Heidi et fornavn. Kom med jeres meninger og begrund meget gerne dit svar..

Hvorfor skulle det være synd at kalde sit barn for Heidi?
Jeg kan komme i tanke om mange navne, jeg synes er "synd" for barnet, men Heidi er ikke et af dem.

Anmeld

15. september 2012

Anonym trådstarter

PT skriver:

Hvorfor skulle det være synd at kalde sit barn for Heidi?
Jeg kan komme i tanke om mange navne, jeg synes er "synd" for barnet, men Heidi er ikke et af dem.

Fordi der ikke længere er særling mange der bliver døbt det..

Anmeld

15. september 2012

Ciss

Heidi er i mine ører et fint navn.

Heidi Emilie klinger fint sammen.

Emilie er der "en million" som hedder fra før, så jeg tror ikke det ville give problemer.

Anmeld

15. september 2012

HelleBelle

vildt sødt navn! kunne ikke finde ud af om du mener  nej det er ikke pænt eller nej det er ikke synd med afstemningen....

Anmeld

15. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anonym skriver:

Fordi der ikke længere er særling mange der bliver døbt det..

Til gengæld er der mange, der får navne i dag, som jeg aldrig ville give mine børn

Hvis I synes, det er et pænt navn og det rigtige for jeres barn, så er det vel det vigtigste?

Anmeld

15. september 2012

Anonym trådstarter

HelleBelle skriver:

vildt sødt navn! kunne ikke finde ud af om du mener  nej det er ikke pænt eller nej det er ikke synd med afstemningen....

Tak! Om det er synd, ja eller nej..

Anmeld

15. september 2012

Anonym trådstarter

PT skriver:

Til gengæld er der mange, der får navne i dag, som jeg aldrig ville give mine børn

Hvis I synes, det er et pænt navn og det rigtige for jeres barn, så er det vel det vigtigste?

Du har helt ret

Anmeld

15. september 2012

AnonymMor

Anonym skriver:

- Det skal lige siges at jeg elsker navnet, men at jeg er lidt i tvivl da det er meget få der bliver døbt det i tiden.

Ej jeg synes det er et virkelig flot og sødt navn så nej det er ikke spor synd

Anmeld

15. september 2012

IT-nørd

Anonym skriver:

Det er et meget fint navn og jeg ville være ligeglad med at der ikke er mange små piger der hedder Heidi i 2012.

Min lille niece blev døbt søndag i sidste uge og hn kom til at hedde Anja . Det er lige så ualmindeligt, som Heidi, men bestemt meget fint synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.