Nettemor skriver:
Hmm det er da træls for hende,- og jer! Men håber da at det snart bliver bedre.. Kan det være at hun spiser FOR meget? Eller hun har forkert ved så hun får luft med? (eller så ville du nok have ondt så det er det nok ikke)
Har du snakket med SP om evt at prøve de der my(et eller andet) dråber? Hvordan er hendes afførring?
Hun havde ingen afføring i 24 timer fra i går til i dag kl 14.30...også kom der ellers en stor ble. Normalt har hun afføring 4-5 gange i døgnet. Måske det er lidt forstoppelse, synes det er meget synd, men nu du siger det, har hun sovet godt lige siden den store ble...måske jeg kan have en god amning her kl 18

.....i følge min sp spiser hun helt perfekt, tager på som hun skal uden det er for meget, så tror ikke der er noget der. Og hun siger også man ikke skal tænke på forstoppelse så længe, hun kun får min mælk

hun var her i går, hvor jeg spurgte om det. Men der havde hun jo stadig afføring 4-5 gange i døgnet, og hun presset og stønnet stadig somom der var noget i klemme.
Ved ikke hvad det er, og typisk det kommer i weekenden, hvor der ingen fagfolk er at spørge

men tror du har ret, flasken er nok lidt
Anmeld