Pasningstimer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2012

Tabula Rasa

2skønnebørn skriver:

"hvis man ikkev vil gå ned i tid" - det er jo ikke altid et spørgsmål om vilje, men økonomien spiller også ind.

Hvem skulle finansiere reserebedsten? i vores budget er der ikke til en reservebedste, og de er iøvrigt også meget svære at finde.

Vi bor på landet, så det ville forudsætte at de skulle have bil og køre med vores børn.

Er det et hypotetisk spørgsmål fra dig, eller ligger der en undersøgelse bag?

Hun skriver hvis man ikke KAN. Der er forskel på vil og kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

Tabula Rasa

Elutka skriver:

Hvad synes I om forslag: at indføre max.loft på antallet af pasningstimer i dagtilbuddene

Jeg ved ikke helt.. Jeg tror ikke det er realistisk, fordi mange forældre ikke kan få hverdagen til at hænge sammen så. Og det har jeg forståelse for! Men synes faktisk det er synd med de børn som nærmest er der fra åben til luk hver dag. Vores er i VS 25 timer om ugen med fri om fredagen

Anmeld

15. september 2012

Clisolka

Mor til Ella skriver:

Fint, men så er vi nok bare mange der ikke kan beholde vores arbejde, og så kommer der flere på offentlig ydelse

Og jeg har ikke fået børn for at alle andre skal passe hende....

Lige det jeg ville have skrevet! 

Super godt forslag. Vi kan kun få det til at hænge sammen herhjemme ved at min kæreste henter og afleverer Isabella. Skulle jeg f.eks. til at være alenemor, jamen så røg jobbet, fordi vuggestuen åbner efter jeg er taget afsted på arbejdet - og lukker inden jeg er hjemme... Det skal lige siges, at jeg har 2 timers transport til og fra arbejde  Og nej, det er ikke ensbetydende med at Isabella er i vuggestuen lige så længe den er åben - hendes far har en arbejdsdag på 4 timer, så hun bliver hentet tidligt 

Anmeld

15. september 2012

Lone Jakobsen

jeg synes det er en dårlig ide og tror at mange ville komme i klemme på det.

Anmeld

15. september 2012

ledermus

Synes selvfølgelig ikke børn skal være i institution fra åben til luk hver dag men for mig som alene forældre kan mit barn da godt have lange dage indimellem han er der dog aldrig helt til luk...

Hvad ville i så mene max antal timer skulle være på en dag/uge et barn måtte være i institutionen

Anmeld

15. september 2012

anynom

Elutka skriver:

Hvad synes I om forslag: at indføre max.loft på antallet af pasningstimer i dagtilbuddene

Det lyder fint hvis der samtidig følger en lønforhøjelse med så man kan få det til at gå op. Ellers er det helt hen i vejret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.