Pasningstimer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. september 2012

Elutka

Hvad synes I om forslag: at indføre max.loft på antallet af pasningstimer i dagtilbuddene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

Ciss

Elutka skriver:

Hvad synes I om forslag: at indføre max.loft på antallet af pasningstimer i dagtilbuddene

Kan du linke?

Jeg har ikke lige fået det der med mig....

Anmeld

15. september 2012

henh01

jeg vil også gern elæse lidt om det.
Som overskriften lyder så lyder det jo meget fornuftigt at sætte et max på de antal timer et barn kan være i inst af gangen, men i praksis tror jeg det er det rene umulige at påbegynde da mange forældre pendler, har lange dage, er alene om hente/bringe og at barnet derfor somme tider får lange dage i inst fordi det er den eneste tænkelige mulighed for at få dagligdagen til at gå op i en højere enhed.

Anmeld

15. september 2012

Elutka

Jeg har ikke linken....

Anmeld

15. september 2012

Elutka

Hvis man kan ikke går ned i tid...så en reservebedste er måske en mulighed...

Anmeld

15. september 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Elutka skriver:

Hvis man kan ikke går ned i tid...så en reservebedste er måske en mulighed...

"hvis man ikkev vil gå ned i tid" - det er jo ikke altid et spørgsmål om vilje, men økonomien spiller også ind.

Hvem skulle finansiere reserebedsten? i vores budget er der ikke til en reservebedste, og de er iøvrigt også meget svære at finde.

Vi bor på landet, så det ville forudsætte at de skulle have bil og køre med vores børn.

Er det et hypotetisk spørgsmål fra dig, eller ligger der en undersøgelse bag?

Anmeld

15. september 2012

TrineMine86

Elutka skriver:

hvis jeg skal være ærlig - så synes jeg det er en mega GOD IDE

synes det er skandaløst med de forældre der lader deres børn passe fra åben til luk, dag ud og dag ind, fordi det er det de betaler for..

børn har lige så meget brug for fritid som forældre har, det er lige så hådt for børn at være i institution som det er for forældre at være på arbejde.

og har sku ondt at de børn der skal være i inst. i op mod 50 timer om ugen

Anmeld

15. september 2012

Pige2009

Hos os udnytter vi næsten hele DP's åbningstid og om fredagen er jeg endda nødt til at gå tidligere for at få tingene til at hænge sammen, så afhængig af, hvor mange timer MAX er, vil jeg være åben for forslag, men jeg tror ikke, vi kunne få tingene til at løbe rundt, hvis tiden blev sat ret meget ned

Anmeld

15. september 2012

Mor til Ella

Fint, men så er vi nok bare mange der ikke kan beholde vores arbejde, og så kommer der flere på offentlig ydelse

Og jeg har ikke fået børn for at alle andre skal passe hende....

Anmeld

15. september 2012

Elutka

2skønnebørn skriver:

"hvis man ikkev vil gå ned i tid" - det er jo ikke altid et spørgsmål om vilje, men økonomien spiller også ind.

Hvem skulle finansiere reserebedsten? i vores budget er der ikke til en reservebedste, og de er iøvrigt også meget svære at finde.

Vi bor på landet, så det ville forudsætte at de skulle have bil og køre med vores børn.

Er det et hypotetisk spørgsmål fra dig, eller ligger der en undersøgelse bag?

Det er spørgsmål, ikke undersøgelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.