Har brug for noget LUFT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2012

Muffin_girl

Miia90 skriver:

det er helt okay du spørg.

det er ligesom om de ikk hører til nogen steder (klog) hvis de bare fjerner den ene, vil den kommer til at stritte. så bliver det jo det samme med fod.

Okay.. Jeg håber at det hele kommer til at lykkedes for jer !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

Miia90

AalborgPigen skriver:

Okay.. Jeg håber at det hele kommer til at lykkedes for jer !!

det skal det.  men vi melder hende ud af dagpleje. hun skal starte d. 8.10. synes ikk hun skal være der for 18 dage. så vil jeg hellere vi starter på en helt frisk efter riget med gips. tror det er det bedste 

Anmeld

15. september 2012

dorthemus

Miia90 skriver:

Så er der kommet dato på hvornår philippa skal have ordet sine fingre. (født med 6 fingre på begge hænder og v fod

hun skal til forundersøgelse 25.9 på riget og d. 25.10 skal hun under kniven vi bliver indlagt aften før. Philippa starter dagpleje 8.10.

puha synes der kommet til at ske meget for vores lille pige lige om lidt. er pisse nervøs hvor det hele 

ville ikk noget med indlægt. som sagt bare have noget luft

Mia 

Forstår så udmærket din frygt

Min datter fik også fjernet sine - hun blev også født med seks fingre og seks tæer, alle fire steder.

Jeg var meget bange for den narkose og hvordan det efterfølgende ville blive. Men det gik over al forventning og de er meget dygtige på Riget. Der er intet at se nu

Det gav lige et sug da jeg læste dit indlæg

Anmeld

15. september 2012

Lusi

Miia90 skriver:

Så er der kommet dato på hvornår philippa skal have ordet sine fingre. (født med 6 fingre på begge hænder og v fod

hun skal til forundersøgelse 25.9 på riget og d. 25.10 skal hun under kniven vi bliver indlagt aften før. Philippa starter dagpleje 8.10.

puha synes der kommet til at ske meget for vores lille pige lige om lidt. er pisse nervøs hvor det hele 

Mia 

Puha kan godt følge dig.. Kan huske da min datter skulle have lagt dræn. Jeg stortuede, da hun blev bedøvet!!
Det er aldrig sjovt, når de små pus skal bedøves/opereres, men altså man må nok bare forsøge at tænke positivt.. De gør det jo KUN for at forøge deres livskvalitet
Og så er de jo super dygtige på riget, så i er i trygge hænder

Anmeld

15. september 2012

dorthemus

Miia90 skriver:

Mia 

Vil lige tilføje noget...jeg skrev en tråd om det for snart to år siden. Måske du har lyst til at læse den?

https://www.baby.dk/debat/72460pi1/boernerelateret/ runa-endelig-opereret-mange-billeder.aspx

Anmeld

15. september 2012

Muhmi

Miia90 skriver:

Mia 

Du får liiige et par af dem her  med på vejen!

Op med humøret, det skal nok gå godt

Anmeld

16. september 2012

Miia90

dorthemus skriver:

Vil lige tilføje noget...jeg skrev en tråd om det for snart to år siden. Måske du har lyst til at læse den?

https://www.baby.dk/debat/72460pi1/boernerelateret/ runa-endelig-opereret-mange-billeder.aspx

Tak dorhte <3 prøver lige at lægge et billed end af philippas ene hånd, det er menlig et helt andet indgrab hun skal have fortaget sig.

hun skal i gips bagefter, var runa det ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. september 2012

dorthemus

Miia90 skriver:

Tak dorhte <3 prøver lige at lægge et billed end af philippas ene hånd, det er menlig et helt andet indgrab hun skal have fortaget sig.

hun skal i gips bagefter, var runa det ? 

Ja det er et større indgreb kan jeg se...lille mus dog Men som sagt, så er de super dygtige på Riget. Det værste er narkosen, den er ikke sjov.

Hende der hedder LISBETH;-) herinde, hendes datter Elina blev også opereret i den ene fod og det var også en rigtig tå med knogle...prøv at skrive til hende eller kig under hednes debatter evt.

Pøj pøj med det

Anmeld

16. september 2012

Miia90

dorthemus skriver:

Ja det er et større indgreb kan jeg se...lille mus dog Men som sagt, så er de super dygtige på Riget. Det værste er narkosen, den er ikke sjov.

Hende der hedder LISBETH;-) herinde, hendes datter Elina blev også opereret i den ene fod og det var også en rigtig tå med knogle...prøv at skrive til hende eller kig under hednes debatter evt.

Pøj pøj med det

tak <3 det vil jeg gøre  

Anmeld

16. september 2012

Pige2009

Miia90 skriver:

det er lidt ikk det samme. hendes datter var jo bare sådan nogen små "dutter" ved hånden. her er det dobbelt ringefingre på begge hænder :/  men var selv det igemmen som lille. 

Ok. Det var også bare for at hjælpe uagtet hvad, bekymrer man sig jo om sit lille vidunder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.