Har brug for noget LUFT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2012

Miia90

Tak for alle jeres krammere <3 glæder mig til at sammen er overstået. men hun skal nok  have 3-4 omgange. så der er desværre noget tid endnu  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

Pige2009

Miia90 skriver:

Så er der kommet dato på hvornår philippa skal have ordet sine fingre. (født med 6 fingre på begge hænder og v fod

hun skal til forundersøgelse 25.9 på riget og d. 25.10 skal hun under kniven vi bliver indlagt aften før. Philippa starter dagpleje 8.10.

puha synes der kommet til at ske meget for vores lille pige lige om lidt. er pisse nervøs hvor det hele 

ville ikk noget med indlægt. som sagt bare have noget luft

Mia 

Dorthemus herinde har været igennem det samme med sin datter. Måske kan du skrive til hende og få nogle råd og erfaringer

Håber det hele går glat

Anmeld

15. september 2012

Miia90

Baagøe skriver:

Dorthemus herinde har været igennem det samme med sin datter. Måske kan du skrive til hende og få nogle råd og erfaringer

Håber det hele går glat

det er lidt ikk det samme. hendes datter var jo bare sådan nogen små "dutter" ved hånden. her er det dobbelt ringefingre på begge hænder :/  men var selv det igemmen som lille. 

Anmeld

15. september 2012

Miia90

ville i lade hende starte for 18 dage og måske gå lang tid før hun kom igen  ?? 

Anmeld

15. september 2012

Muffin_girl

Miia90 skriver:

Så er der kommet dato på hvornår philippa skal have ordet sine fingre. (født med 6 fingre på begge hænder og v fod

hun skal til forundersøgelse 25.9 på riget og d. 25.10 skal hun under kniven vi bliver indlagt aften før. Philippa starter dagpleje 8.10.

puha synes der kommet til at ske meget for vores lille pige lige om lidt. er pisse nervøs hvor det hele 

ville ikk noget med indlægt. som sagt bare have noget luft

Mia 

Puha for omgang .. 

Sender mine tanker til jer.. 

Kommer hendes hænder og fødder til at se "normale" ud ? 

Anmeld

15. september 2012

Muffin_girl

Miia90 skriver:

det er lidt ikk det samme. hendes datter var jo bare sådan nogen små "dutter" ved hånden. her er det dobbelt ringefingre på begge hænder :/  men var selv det igemmen som lille. 

Er du også selv født med det på både hænder og fødder ? 

Anmeld

15. september 2012

Miia90

AalborgPigen skriver:

Puha for omgang .. 

Sender mine tanker til jer.. 

Kommer hendes hænder og fødder til at se "normale" ud ? 

de vil gå ind og fjerne en fingre på hver hånd, så ja hun vil kun kommer til at have 4tær.

Anmeld

15. september 2012

Miia90

AalborgPigen skriver:

Er du også selv født med det på både hænder og fødder ? 

kun hænder 

Anmeld

15. september 2012

Muffin_girl

Miia90 skriver:

de vil gå ind og fjerne en fingre på hver hånd, så ja hun vil kun kommer til at have 4tær.

Hvorfor vil hun kun have 4 tæer ? 

DU må bare sige til hvis det er træls jeg spørger.. 

Anmeld

15. september 2012

Miia90

AalborgPigen skriver:

Hvorfor vil hun kun have 4 tæer ? 

DU må bare sige til hvis det er træls jeg spørger.. 

det er helt okay du spørg.

det er ligesom om de ikk hører til nogen steder (klog) hvis de bare fjerner den ene, vil den kommer til at stritte. så bliver det jo det samme med fod.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.