Mens-cyklus normal igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2012

Københavnermor

SussieThyssen skriver:

der kan sagtens  gå et par måneder før du får mens igen, bare så du er forberedt.
Prøv at forestille dig at du er teenager, og hvor uregelmæssige de er de første par år, sådan er det også for din krop nu.

Puha, det er laaang tid..

Ja, jeg prøver at tænke på det sådan, har bare aldrig i mit liv haft uregelmæssige menstruationer, men en graviditet laver jo også om på meget.

Tak for svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

modesty

Nu som Moar skriver:

Hvornår blev jeres cyklus regelmæssig igen efter endt graviditet?

Jeg fødte min datter d. 16. December 2011, fik min 1. menstruation 5-9. August, og har så endnu ikke fået mens igen...
I forhold til min gamle cyklus er jeg 12 dage over tid nu...

Jeg er IKKE gravid. Vi har INGEN uheld haft og har lige taget en test for at være 100% sikker, og den var som forventet helt negativ.

Hvornår kan jeg forvente at få regelmæssig cyklus igen? Tror i jeg skal være bekymret for at der er noget galt?

Vi vil jo også gerne på et tidspunkt i en ikke for fjern fremtid gå igang med at forsøge på at få nummer 2...

Det er MEGET forskelligt. Hos nogle sker det med det samme, hos andre kan der gå flere år.

Jeg begyndte at bløde stille og roligt omkring menstid cirka 6 mdr. efter fødslen, men det er først her 11 mdr. efter at det har føltes som en rigtig mens med smerter og seriøs blødning hvor jeg kan se slimhinde o.s.v.

Om den er regelmæssig, ved jeg faktisk ikke, jeg har ikke skrevet ned hvornår. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.