Mens-cyklus normal igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. september 2012

Københavnermor

Hvornår blev jeres cyklus regelmæssig igen efter endt graviditet?

Jeg fødte min datter d. 16. December 2011, fik min 1. menstruation 5-9. August, og har så endnu ikke fået mens igen...
I forhold til min gamle cyklus er jeg 12 dage over tid nu...

Jeg er IKKE gravid. Vi har INGEN uheld haft og har lige taget en test for at være 100% sikker, og den var som forventet helt negativ.

Hvornår kan jeg forvente at få regelmæssig cyklus igen? Tror i jeg skal være bekymret for at der er noget galt?

Vi vil jo også gerne på et tidspunkt i en ikke for fjern fremtid gå igang med at forsøge på at få nummer 2...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

Maja_4000

Jeg havde normal cyklus med "det samme" .. Fik mens 5 uger efter fødslen , og såden har det bare kommet som altid

Men jeg kender flere hvor der er gået laaang tid , før de var "tilbage" Hehe

Anmeld

16. september 2012

Københavnermor

Maja_4000 skriver:

Jeg havde normal cyklus med "det samme" .. Fik mens 5 uger efter fødslen , og såden har det bare kommet som altid

Men jeg kender flere hvor der er gået laaang tid , før de var "tilbage" Hehe

Det var tidligt du fik det igen!

Der gik jo næsten 8 måneder før det kom 1. gang, det undrer mig bare at det ikke kommer 2. gang....

Jeg har stadig ikke fået det igen, og er nu gået 13 dage "over tid"..

Anmeld

16. september 2012

Maja_4000

Nu som Moar skriver:

Det var tidligt du fik det igen!

Der gik jo næsten 8 måneder før det kom 1. gang, det undrer mig bare at det ikke kommer 2. gang....

Jeg har stadig ikke fået det igen, og er nu gået 13 dage "over tid"..

Ja det kan jeg da godt forstå
Synes du skal kontakte fik læge hvis du er bekymret

Anmeld

16. september 2012

Københavnermor

Maja_4000 skriver:

Ja det kan jeg da godt forstå
Synes du skal kontakte fik læge hvis du er bekymret

Ja, det må jeg hellere.. Tænkte bare at der var andre der måske havde prøvet noget lignende og kunne berolige mig lidt..

Anmeld

17. september 2012

Københavnermor

Ingen der har prøvet noget lignende?

Anmeld

20. september 2012

Københavnermor

Er nu gået 17 dage "over tid"....

Anmeld

20. september 2012

SussieThyssen

Nu som Moar skriver:

Hvornår blev jeres cyklus regelmæssig igen efter endt graviditet?

Jeg fødte min datter d. 16. December 2011, fik min 1. menstruation 5-9. August, og har så endnu ikke fået mens igen...
I forhold til min gamle cyklus er jeg 12 dage over tid nu...

Jeg er IKKE gravid. Vi har INGEN uheld haft og har lige taget en test for at være 100% sikker, og den var som forventet helt negativ.

Hvornår kan jeg forvente at få regelmæssig cyklus igen? Tror i jeg skal være bekymret for at der er noget galt?

Vi vil jo også gerne på et tidspunkt i en ikke for fjern fremtid gå igang med at forsøge på at få nummer 2...

Det er helt normalt at der kan gå noget tid inden mens bliver regelmæssig oven på graviditet, og den kan endda også ændre både længde og blødning m.m fordi hele din krop skal starte forfra på ny.

Så tag du den bare med ro.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

21. september 2012

Københavnermor

SussieThyssen skriver:

Det er helt normalt at der kan gå noget tid inden mens bliver regelmæssig oven på graviditet, og den kan endda også ændre både længde og blødning m.m fordi hele din krop skal starte forfra på ny.

Så tag du den bare med ro.

Kærligst
Sussie 

Tak for svar Sussie!

Er bare bekymret.. 17 dage over tid er lang tid at vente.. Men jeg venter pænt endnu så..

Anmeld

21. september 2012

SussieThyssen

Nu som Moar skriver:

Tak for svar Sussie!

Er bare bekymret.. 17 dage over tid er lang tid at vente.. Men jeg venter pænt endnu så..

der kan sagtens  gå et par måneder før du får mens igen, bare så du er forberedt.
Prøv at forestille dig at du er teenager, og hvor uregelmæssige de er de første par år, sådan er det også for din krop nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.