Positiv efter tid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. september 2012

Anonym trådstarter

Hvordan kan det lade sig gøre at en graviditets test bliver positiv efter tid?? Kan det lade sig gøre at man så er gravid men ens hgg tal ikke er så højt endnu?? Eller er det ensbetydene med at den er falsk positiv?? 

Håber der er nogen som vil hjælpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hvordan kan det lade sig gøre at en graviditets test bliver positiv efter tid?? Kan det lade sig gøre at man så er gravid men ens hgg tal ikke er så højt endnu?? Eller er det ensbetydene med at den er falsk positiv?? 

hvis stregen kommer efter det antal tid der står på testen, skal du ikke stole på den - tag hellere en ny om et par dage

Anmeld

15. september 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

hvis det er fordi testen er gået over de 3-5 min der står den skal ligge, så skal man ikke tro på den..

det er ikke for sjov de skriver en tid man skal vente i  

held og lykke

Anmeld

15. september 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

hvis det er fordi testen er gået over de 3-5 min der står den skal ligge, så skal man ikke tro på den..

det er ikke for sjov de skriver en tid man skal vente i  

held og lykke

Men hvis nu jeg tog den i aftes og der var den negativ men til morges var den positiv !? Hvad skal jeg så regne med?? 

Anmeld

15. september 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Men hvis nu jeg tog den i aftes og der var den negativ men til morges var den positiv !? Hvad skal jeg så regne med?? 

så skal du gå ud fra at den er negativ.. desværre..  altså hvis det er samme test..

hvis du tager en ny her til morgen der siger positiv så er den positiv  

Anmeld

15. september 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

så skal du gå ud fra at den er negativ.. desværre..  altså hvis det er samme test..

hvis du tager en ny her til morgen der siger positiv så er den positiv  

Det var den samme test.. Men har heller ingen ide om hvor langt jeg er henne, hvis jeg er gravid.. Så kan være det er for tidligt at teste.. 

Anmeld

15. september 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Det var den samme test.. Men har heller ingen ide om hvor langt jeg er henne, hvis jeg er gravid.. Så kan være det er for tidligt at teste.. 

så skal du regne med at testen er negativ desværre..

men det er forskelligt hvornår folk kan teste positiv.. jeg gik 2 uger over mens før jeg testede positiv.. det vil sige jeg var 6 uger henne  

Anmeld

15. september 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

så skal du regne med at testen er negativ desværre..

men det er forskelligt hvornår folk kan teste positiv.. jeg gik 2 uger over mens før jeg testede positiv.. det vil sige jeg var 6 uger henne  

Men kan det godt lade sig gøre at jeg testede positiv med det samme da jeg ventede min datter for 4 år siden? Men jeg først kan teste positiv sent den her gang? 

Anmeld

15. september 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Men kan det godt lade sig gøre at jeg testede positiv med det samme da jeg ventede min datter for 4 år siden? Men jeg først kan teste positiv sent den her gang? 

uh det ved jeg desværre ikke..

dette er min egen første graviditet

Anmeld

15. september 2012

nielsen80

Det kan være to ting, 1) du er gravid, men dit hcg tal er endnu ikke højt nok til at kunne lave en positiv test indenfor tiden....det kan også være tilfældet, hvis du har haft en bio kemisk graviditet. Hvilket vil sige at det befrugtet æg ikke har sat sig fast eller er gået til grunde eller 2) du er på ingen måder gravid, og stregen er kommet fordi der er noget overskudsfarve, som har lagt sig i teststregen.

Under alle omstændigheder, er der desværre ikke andet at gøre end at tage en ny test om et par dage, hvis mens ikke indfinder sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.