Hvilket team er jeg på? (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2012

AnonymMor

MortilElias2010 skriver:

Mærkeligt.. for da jeg så hende der hed Emilie efterfølgende stod der da vist Aalborg eller noget lignende og hun skal altså være fra Vejle.. det står da vist enten på hendes fb profil eller youtube video jeg har sEt. Nå kan være det er fordi jeg er udmattet efter østersturen i marsken. Nat nat ihvertfald (bare glad for det ikke var Xander) 

Hehe

JA !!! Er meget enig... Jeg kan ikke snuppe xander  Han er bare for meget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

MortilElias2010

Rinepigen skriver:

Hehe

JA !!! Er meget enig... Jeg kan ikke snuppe xander  Han er bare for meget 

Enig, han irriterer mig! Det kan godt være han synger godt, men nej sådan en lille møgunge! Han kører slet ikke nogen god stil og har sjældent noget brugbart at fortælle deltagerne. 

Anmeld

22. september 2012

Clisolka

MortilElias2010 skriver:

Enig, han irriterer mig! Det kan godt være han synger godt, men nej sådan en lille møgunge! Han kører slet ikke nogen god stil og har sjældent noget brugbart at fortælle deltagerne. 

Enig! 

Anmeld

22. september 2012

AnonymMor

MortilElias2010 skriver:

ja han er så træls  og har en mega ringe attitude overfor de andre dommere og nogle af deltagerne... Mega dårlig stil han kører

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.