Hvilket team er jeg på? (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket team tror du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.041 visninger
53 svar
0 synes godt om
15. september 2012

emsaroto

I er sikkert skide træt af, at hører mig snakke om voice konstant!!

Men ja, er bare spændt, og synes lige det kunne være lidt sjovt, at se hvem i tror jeg er videre med ?
Så her er en afstemning ..

De 4 coaches står i den fække følge som de sad i, da jeg var til blinds  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

ÅHhhh!!! Det ved jeg sgu ikke.. Sharin?

GLÆDER mig til at se det i aften!!!

Anmeld

15. september 2012

LouiseRH

Liam

Anmeld

15. september 2012

MortilElias2010

emsaroto skriver:

Men ja, er bare spændt, og synes lige det kunne være lidt sjovt, at se hvem i tror jeg er videre med ?

Har slet ikke hørt eller læst herinde om indlæg om Voice andet end en anonym der skulle til Casting for hundrede år siden, så er ikke træt af det 

Men det må blive et skud i tågen for har ikke fulgt med. Og hvis jeg skal se det i aften, hvem er du så af dem? 

For svært at stemme uden at have hørt din stemme, de forskrllige dommere foretrækker jo forskelligt - nogen er åbenlyse og andre helt lukkede.. 

Bare du har/havde en god oplevelse med det 

Anmeld

15. september 2012

Clisolka

emsaroto skriver:

Uh uh uh den er jo svær!! Jeg tror det bliver Sharin 

Anmeld

15. september 2012

emsaroto

MortilElias2010 skriver:

Har slet ikke hørt eller læst herinde om indlæg om Voice andet end en anonym der skulle til Casting for hundrede år siden, så er ikke træt af det 

Men det må blive et skud i tågen for har ikke fulgt med. Og hvis jeg skal se det i aften, hvem er du så af dem? 

For svært at stemme uden at have hørt din stemme, de forskrllige dommere foretrækker jo forskelligt - nogen er åbenlyse og andre helt lukkede.. 

Bare du har/havde en god oplevelse med det 

Må jo ikke sige hvem jeg er med Men du kan da altid tjekke mit voice link ud, der kan du hører mig synge og følge med i min deltagelse

Anmeld

15. september 2012

MortilElias2010

emsaroto skriver:

Må jo ikke sige hvem jeg er med Men du kan da altid tjekke mit voice link ud, der kan du hører mig synge og følge med i min deltagelse

Nå ja! Beklager er ikke stået op endnu, well det vil sige mit hoved er ikke  Mand og barn er lige taget afsted, så her er dømt mor-tid under dynen! 

Jeg vil da lige klikke på linket og høre dig 

Anmeld

15. september 2012

MortilElias2010

Uanset hold, så er det en fantastisk stemme du har - fik kuldegysninger da jeg hørte dig. Og du er tilmed fra Vejle, det er jo lige 14km herfra  Lyttede til Skinny Love. Det er den slags vi lytter til herhjemme, så det er slet ikke udelukket at vi stemmer på dig hvis du synger en skøn sang som den i aften  Ej en skøn stemme altså!

Har stemt Lene, men mere fordi jeg ved at hun med sikkerhed kunne finde på at trykke på dig -  tror du får flere bud end kun en fra en af dommerne. Så megeT svært. Jeg tror du selv skal vælge i aften hvem du vil have. 

Anmeld

15. september 2012

emsaroto

MortilElias2010 skriver:

Uanset hold, så er det en fantastisk stemme du har - fik kuldegysninger da jeg hørte dig. Og du er tilmed fra Vejle, det er jo lige 14km herfra  Lyttede til Skinny Love. Det er den slags vi lytter til herhjemme, så det er slet ikke udelukket at vi stemmer på dig hvis du synger en skøn sang som den i aften  Ej en skøn stemme altså! 

Ej.. mange mange tak  

Anmeld

15. september 2012

Stumpen

Jeg tror Sharin..

Må du godt fortælle at du er videre?

Held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.