Hvilken musikuro er din baby glad for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2012

LR85

M (: skriver:

Oppe på børneafdeligen, hvor jeg var i praktik, har de en uro fra tiny love, og indtil videre har flere mødre måttet investere i en til deres unger efter udskrivelse

ja det er det jeg tænker.

den skulle være et hit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

Camillakn

LR85 skriver:

Hvilken musikuro er din baby glad for??

Jeg har to forskellige, og min dreng synes overhoved ikke de er sjove a kigge på, så det er spild a penge

Hvilken bruger i og er det et hit?

Vi har aldrig haft en uro til vores søn. Jeg er af den holdning at når barnet skal sove, vil jeg ikke forstyre med en uro hverken med eller uden musik Vi gør så det engang imellem at vi sætter en cd på med klassisk musik til de små og så spiller den 1-2 numre og så går jeg ind og slukker og siger godnat, andre gange er det godnat læsning, godnat sang eller en lydbog han lytter til inden han falder i søvn .

Syntes os det er spild af penge at købe

Anmeld

17. september 2012

LR85

Camillakn skriver:

Vi har aldrig haft en uro til vores søn. Jeg er af den holdning at når barnet skal sove, vil jeg ikke forstyre med en uro hverken med eller uden musik Vi gør så det engang imellem at vi sætter en cd på med klassisk musik til de små og så spiller den 1-2 numre og så går jeg ind og slukker og siger godnat, andre gange er det godnat læsning, godnat sang eller en lydbog han lytter til inden han falder i søvn .

Syntes os det er spild af penge at købe

Nu er det heller ikke for a få ham til a sove, men bare a han skulle have noget a kigge på, hvor han ikke mistede interessen efter 3 min, som han gør ved hans nuværende ting. 

Anmeld

17. september 2012

serinasmor

LR85 skriver:

er det sådan en her du har??

synes a dem jeg har er frygtelig kedelige

Den der er fantastisk ... musikken lyder som rigtig musik og ikke som billigt plastiklegetøj ... uroen larmer ikke når den kører rundt ... når musikken er slukket og uroen kører er den helt lydløs ... den har forskellige sange og forskellige lydniveauer ... det betyder jo en del

Anmeld

17. september 2012

Camillakn

LR85 skriver:

Nu er det heller ikke for a få ham til a sove, men bare a han skulle have noget a kigge på, hvor han ikke mistede interessen efter 3 min, som han gør ved hans nuværende ting. 

Okay Så er det sikkert en vidunderlig ting med en uro. 

Håber du finder en der fanger ham

Anmeld

17. september 2012

Mor til Ella

LR85 skriver:

Har sådan en, men synes enlig aldrig Ella har været helt vild med den

Anmeld

19. september 2012

Kløver

LR85 skriver:

ja det er det, og den er et hit

Anmeld

19. september 2012

Mussen2

Jeg har en fra tiny love med sort hvid til salg. DEn har været brugt til begge mine børn og kan spille lang tid.

Den er simpelthen fantastisk og har været et kæmpe hit også for hver eneste barn der er kommet her
Hvor gammel er dit barn?

Kig evt. Min salgstråd

Anmeld

19. september 2012

Mother-love

Vi havde sådan en rigtig fin en med dyr og lys som lyser op i loftet. Men det var da bare spild af penge. For isabella har aldrig gidet den overhovedet.
Så jeg tænker at det bedste er at købe en ganske alm. En. Tror de giver ligeså meget glæde som de dyre fine nogle.
Hvis vi skal have nr to bliver det bestemt sådan en næste gang.

Anmeld

19. september 2012

Mussen2

Mussen2 skriver:

Jeg har en fra tiny love med sort hvid til salg. DEn har været brugt til begge mine børn og kan spille lang tid.

Den er simpelthen fantastisk og har været et kæmpe hit også for hver eneste barn der er kommet her
Hvor gammel er dit barn?

Kig evt. Min salgstråd

Jeg ved ikke lige hvor den grædesmiley kom fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.