Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvilken musikuro er din baby glad for??
Jeg har to forskellige, og min dreng synes overhoved ikke de er sjove a kigge på, så det er spild a penge
Hvilken bruger i og er det et hit?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LR85 skriver: Hvilken musikuro er din baby glad for?? Jeg har to forskellige, og min dreng synes overhoved ikke de er sjove a kigge på, så det er spild a penge Hvilken bruger i og er det et hit?
Maja84 skriver: vi har 2, en som man selv trækker op, med bløde tøjdyr på, sådan en gammeldags en, og så en tiny love jungle uro, begge er et hit her og har været det ved begge børn
vi har 2, en som man selv trækker op, med bløde tøjdyr på, sådan en gammeldags en, og så en tiny love jungle uro, begge er et hit her og har været det ved begge børn
er det sådan en her du har??
synes a dem jeg har er frygtelig kedelige
Her har vi en som skal trækkes op med mummitrolde på, baby elser at kigge på den og falder hurtigt i søvn når den spiller. Melodien er så blød så jeg selv falder også hurtigt til.
(dog bliver jeg træt af at gå ind og trække den op 3-4 gange de dage han er overtræt og ikke falder hurtigt i søvn)
Laijona Äiti skriver: Her har vi en som skal trækkes op med mummitrolde på, baby elser at kigge på den og falder hurtigt i søvn når den spiller. Melodien er så blød så jeg selv falder også hurtigt til. (dog bliver jeg træt af at gå ind og trække den op 3-4 gange de dage han er overtræt og ikke falder hurtigt i søvn)
tak for svar.
ville rigtig gerne have en der bare spillede i lang tid.
har en dreng i forvejen på 2½, så lillefisen på 3 måneder, skulle gerne kunne ligge lidt og være underholdt
LR85 skriver: tak for svar. ville rigtig gerne have en der bare spillede i lang tid. har en dreng i forvejen på 2½, så lillefisen på 3 måneder, skulle gerne kunne ligge lidt og være underholdt
Jeg har overvejet en elektronisk næste gang også men beholder denne for nu fordi han er så glad ved den.
Kan huske min søster havde en som spillede mozart og sådan. den havde fjernbetjening, virkelig smart.
LR85 skriver: er det sådan en her du har?? synes a dem jeg har er frygtelig kedelige
Den er da HERRE fed ud!!
Laijona Äiti skriver: Den er da HERRE fed ud!!
ja den er nemlig fin, men der findes også en med noget sort/hvis farve, og den ville jeg hellere have, da de små børn jo er vilde med kontrasterne jo
LR85 skriver: ja den er nemlig fin, men der findes også en med noget sort/hvis farve, og den ville jeg hellere have, da de små børn jo er vilde med kontrasterne jo
vores uro er også kun hvid, rød, sort og strejf af gul.
Oppe på børneafdeligen, hvor jeg var i praktik, har de en uro fra tiny love, og indtil videre har flere mødre måttet investere i en til deres unger efter udskrivelse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128