dorthemus skriver:
På den ene side synes jeg at hun overreagerer og på den anden side synes jeg, at det er underligt at du ikke spørger én eneste gang i de tre dage hun er på besøg om hvordan det går med hende og hendes kommende exmand.
Det her er et klassisk eksempel på når man ikke får forventningsafstemt hos hinanden og bare går ud fra hvad den anden har behov for 
Det er tit af et misforstået hensyn, at vi ikke spørger fordi vi ikke vil gøre den anden ked af det.
Ja jeg prøver hellere ikke at give hende skylden i alt, men vi havde allerede snakket måneder før om dette og det endte med at hun blev irriteret og ked af det hver gang jeg spurgte over Tlf, så da hun endelig kom på besøg tænkte jeg det var bedst at ikke bringe emnet op med mindre hun selv gør, og det hjorde hun ikke, så da hun tog afsted var hun små uvenner med mig og da jeg opdagede hun var blevet skilt, skrev jeg selv til hende hvorfor hun ikk havde sagt noget.. Men så siger hun jeg alligevel er ligeglad og det er jeg bestemt ikke, og at hun forventer meget mere fra mig? Jeg skriver nærmest hver eneste dag hvad skal jeg ellers gøre?
Anmeld