Jeg er gravid og er 35+4
Min barndomsveninde/bedsteveninde blev gift sidste år, sammen med en hun dårlig nok kendte, hun havde snakket med ham i knap 2 uger før hun besluttede sig for at blive forlovede med ham, min barndomsveninde bor i stockholm, og ham hun blev gift med bor i new zealand..
De blev forlovet i 2010 og snakkede over tlf 2-4 gange om ugen i et år, og sidste sommer giftede de sig, men desværre efter 1-2 uger da hun flyttede til NZ der ændrede han sig fuldkommende, han behandlede hende som lort, han slog hende, han tog hende aldrig ud, og det endte med at de blev skilt efter en lang og problematisk forhold som de havde.. Hun kom hjem fra NZ og blev hjemme i et par måneder før de blev skilt, og i den tid, sagde vi alle ud fra det vi havde hørt at hun skulle skilles fra ham, for det var ihvertfald det hun selv ville have..
Jeg ringede til hende hver eneste dag næsten, og vi snakkede om det. Hun kom for et par måneder siden på besøg hos mig, og jeg bragte ikke emnet op angående om hendes problemer med xmanden, kun fordi jeg ikke ville gøre hende ked af det, da hun kun var på besøg i 3 dage hos mig..
Men det har åbenbart gjort at hun følte jeg var ligeglad med hende, og at jeg slet ikke tænkte på hende, så da hun blev skilt, opdagede jeg det fra andre, og jeg skrev til hende at hvorfor hun ikke selv havde sagt noget, hvor hun udbrød at jeg er ligeglad med hende, og at jeg slet ikke støtter hende osv..
Jeg blev rigtig ked af det og begyndte at græde, jeg skrev at jeg har gjort hvad jeg kunne, den tid hvor hun og hendes mand havde det hårdt, der var det mig som ringede hver eneste dag og snakkede med hende i timevis, mens min egen mand stod for det hele, da jeg selv skulle bruge alt krudt på at snakke med hende, mine hormoner har været oppe og køre, og min stakkels mand har håndteret at være sammen med en så oprørt som mig, jeg var irriteret og ked af det pga min venindes mand var sådan en nar over for hende..
Men dert værste er hun intet føler, hun synes jeg ikke har været der for hende, jeg kan jo ikke vide at hun ville snakke om det igen da hun var her, vi havde jo diskuteret om d over tlf, og jeg har jo ikke selv stået i sådan en situation så jeg vidste sku ikke hvordan man håndtere det.. men hun forstå det slet ikke, har prøvet at forklar hende det, men det eneste hun gør er at give mig skyld i alt.. og at jeg slet ikke er der for hende..
Jeg er så ked af det, og jeg føler mig bare som den største idiot lige nu, jeg føler bare at det både gå ud over mit barn og min mand, at jeg skal gå og være ked af det, min mand er pisse sur på min veninde, fordi han selv var der den gang hvor hun havde problemer, og han så selv hvor meget jeg har prøvet at gøre for hende..
Jeg snakkede med min anden veninde om det, og hun sagde at min bedsteveninde overreager og hun opføre sig som om jeg er hendes kæreste..
Jeg skrev så igen idag undskyld til min bedstevninde, men hun ignore mine beskeder , synes det så tarveligt, for jeg har jo altid svaret hende med det samme når hun skrev.. men lige nu, føler jeg bare som det mest dårligste menneske, fordi hun for mig til at føle mig som den værste veninde..
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.. jeg har jo også et liv ved siden af, men hvis man siger det på den måde til hende, vil hun misforstå det, hun misforstår næsten alt hvad jeg siger, og siger jeg aldrig ringer til hende, og at alle hendes veninder er ligeglad med hende efter hun er blevet skilt.. åhhh