TeamRocket skriver:
Vi vil gerne give vores børn en gave, men ikke en almindelig gave, en gave de kan ta med når de bliver voksne, vise deres egne børn og tænke på at den har jeg fået af min mor og far da jeg var lille. Min kæreste har en forsølvet sko- og ja jeg har intet og det er jeg lidt ked af.
Og ja traditionen er vel at man giver dem det til dåben- men det har vi så ikke rigtig gjort. Men hvad kan man give udover den forsølvede sko- det skulle gerne være noget der holder evigt. Min søster har en sølv kop med gravering, også en sød ide. Og scrapbøger har de. Det skal være en ting. Ideer?
Har jeres børn sådan en ting fra jer ?
Smykker, Flag komplet med stang, ingarveret med navn i sølv, som kan bruges på bordet til fødselsdage osv.
Sølvkrus, sølvbestik til voksen med forbogstaverne ingraveret. Guldarmbånd til piger, et rigtigt gammeldags lommeur til drenge enten i guld eller sølv.
Husk at hvis ure skal ligge til de bliver store, så må der ikke være batteri i.
En sølvskål.
Alt sammen ting, som godt nok skal stå i skabet i mange år, men som de vil værne om og blive glade for, når tiden er inde.
Alle mine unger har den slags ting, og det har jeg også selv, og jeg ser på dem og glæder mig over dem, og ved, at jeg har fået noget varigt fra mine forældre og familie.

Kærligst
Sussie
Anmeld