Hønsemor skriver:
Desværre ingen hudlæge til os endnu, vores læge vil gerne lige have lov at prøve nogle ting af..
Hans eksem brød først ordentligt ud her i foråret, og han fik med det samme Locoid, da han rent ud sagt var ramt alle andre steder end inde i bleen, desværre hjælper Locoid ikke efter hensigten, så vi er pt i gang med at afprøve forskellige cremer 
Men kan lægen ikke finde løsningen eller cremerne ikke hjælper bliver vi sendt videre i forløbet..
Dog bliver hans eksem ekstra grimt/meget når han får sine anfald med AB el. MØB eller ja generelt bare bliver syg..
Locoid er (son jeg husker) også den mildeste creme, og hvis den ikke hjælper, synes jeg du skal foreslå 'elocom'
Ejjj ved du hvad jeg lige kommer i tanke om, hvorfor har jeg ikke tænkt på det før!!!
Der er et middel som hedder 'protopic' som er dyrt men som virkelih virker godt til børneeksem. Der er ingen hormoner i, så man propper ikke huden med diverse sindsyge ting. Den er receptpligtig og godkendt af sundhedsvæsenet, men ikke så mange kender den, og slet ikke almindelige læger.
Det er faktisk den jeg bruger primært (96% a tilfældende)
Kan du ikke overveje/læse/snakke med læge om den? Og ellers vent tilbage til mig, så må jeg sende dig en prøve hvis det er.
Anmeld