Baby kuller :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

Sophie90

come2 skriver:

Ja jeg tænkte for 2 år siden at nu skulle det være.

Nu 2 år efter har vi stadig ingen baby

Hold da op.. Det er jeg ked af på jeres vegne

Jeg tror jeg var blevet sindsyg for længst.. Får i så nogen former for behandlinger? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

Chili

Animalia skriver:

Åha.. Hehe.. Ja min svigermor sagde også til mig forleden dag at fra den dag man beslutter man skal have et barn er man et eller andet sted inde i sig selv bekymret resten af sit liv..  Hehe.. 

Jaa det er jo lige det :-) når den først er der så er det jo det hele værd

Mange tak 

Ja, bekymringen forsvinder i hvert fald ikke!  

Den vokser sig bare større og større, hvis man kan sige sådan  

Anmeld

14. september 2012

come2

Animalia skriver:

Hold da op.. Det er jeg ked af på jeres vegne

Jeg tror jeg var blevet sindsyg for længst.. Får i så nogen former for behandlinger? 

Vi er igang med udredning, jeg blev kvalt langsom hvis jeg skulle blive ved med at få skuffelse på skuffelse.

Anmeld

14. september 2012

Jupiter

Animalia skriver:

Jaa præcis :-( og specielt fordi jeg så fik afvise at nogle af vores venners 16 årlige datter er blevet gravid..Og det slog mig hårdt blev helt arrig fordi jeg bare tænkte hun vil overhoved ikke og hun kan bare alligevel :-(

Ja det var også meningen jeg skulle ud og spise med min veninde idag fordi min kæreste er på nattevagt men hun aflyste fordi hun har depression og nogle gange ikke kan overskue det.. Ellers plejer det nogle gange at hjælpe ja.. 

Men det hjælper helt sikkert at høre at andre har det på samme måde som mig.. 

Og tillykke :-) så i en anden tråd du havde testet positiv (og det mener jeg) Hehe.. 

Så er det godt du kan få luft herinde hos os

Hehe, mange tak!

Jeg var HELT nede i kælderen i sidste weekend. Min søster ringede og fortalte at hun var gravid igen (hendes søn er 3½ måned), så der knækkede filmen bare for mig... Ved sgu ikke om det var skæbnen at jeg så kunne teste positiv om mandagen

Anmeld

14. september 2012

Sophie90

Jupiter skriver:

Så er det godt du kan få luft herinde hos os

Hehe, mange tak!

Jeg var HELT nede i kælderen i sidste weekend. Min søster ringede og fortalte at hun var gravid igen (hendes søn er 3½ måned), så der knækkede filmen bare for mig... Ved sgu ikke om det var skæbnen at jeg så kunne teste positiv om mandagen

Jaa det er rigtig dejligt :-) 

Åha ja det kan jeg kun forestille mig.. Min Svigerinde fortalte også at hun havde været gravid men aborterede i 14 uge.. Af en eller anden grund blev jeg vildt misundelig   Fordi hun i det mindste VAR blevet gravid.. Mkateter lidt tid kunne jeg jo godt se at det ikke var noget at være misundelig over.. Hehe.. Det er utroligt hvad det gør ved ens hjerne.. 

Anmeld

14. september 2012

Sophie90

come2 skriver:

Vi er igang med udredning, jeg blev kvalt langsom hvis jeg skulle blive ved med at få skuffelse på skuffelse.

Ja det er klart :-( håber virkelig i får held med jeres pb

Anmeld

14. september 2012

come2

Animalia skriver:

Ja det er klart :-( håber virkelig i får held med jeres pb

1000 tak og i lige måde

Anmeld

14. september 2012

Sophie90

Chili skriver:

Ja, bekymringen forsvinder i hvert fald ikke!  

Den vokser sig bare større og større, hvis man kan sige sådan  

Hehe ja det vil jeg gerne tro :b 

Anmeld

14. september 2012

Sophie90

come2 skriver:

1000 tak og i lige måde

Mange tak :-)

Anmeld

14. september 2012

Sunsmile

Jeg vil også gerne være gravid, har prøvet i næsten et år. Men sådan for alvor først fra maj. Jeg blev gravid men mistede 9 uger henne. Og nu sys jeg bare tiden går endnu langsommere. Og 2 af mine kollegaer blevet gravide. Og det er bare mere nederen når jeg ville ha været en måned længere henne hvis jeg ikke mistede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.