Baby kuller :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.538 visninger
19 svar
0 synes godt om
14. september 2012

Sophie90

Hej tøser..

Der er ikke rigtig nogle formål med det her indlæg andet end ynkeri.. Havde absolut INGEN ide om hvor hårdt psykisk det ville være at prøve og få et barn.. Jeg bliver så ked af det hver gang der går en måned og der ikke er sket noget, specielt sidste måned hvor jeg gik 11 dage over tid og virkelig troede den var der.. Blev rigtig ked af det.. Og jeg hader mig selv (bare jeg tænker på det) men jeg skal tage mig selv i at blive ked af det når andre siger de er gravide.. Det er forfærdeligt fordi bliver ellers altid glade på andre menneskers vegne.. Men er simpelhen så kulret for tiden det er virkelig hårdt.. Hvornår bliver det dog bedre???? 

Tak fordi i læste med, undskyld jeg brokker mig m

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

come2

Animalia skriver:

Hej tøser..

Der er ikke rigtig nogle formål med det her indlæg andet end ynkeri.. Havde absolut INGEN ide om hvor hårdt psykisk det ville være at prøve og få et barn.. Jeg bliver så ked af det hver gang der går en måned og der ikke er sket noget, specielt sidste måned hvor jeg gik 11 dage over tid og virkelig troede den var der.. Blev rigtig ked af det.. Og jeg hader mig selv (bare jeg tænker på det) men jeg skal tage mig selv i at blive ked af det når andre siger de er gravide.. Det er forfærdeligt fordi bliver ellers altid glade på andre menneskers vegne.. Men er simpelhen så kulret for tiden det er virkelig hårdt.. Hvornår bliver det dog bedre???? 

Ja det er op og ned ture når der intet sker.

Kender det alt for godt selv. øv øv :O(

Anmeld

14. september 2012

Jupiter

Jeg har selv haft det nøjagtig lige sådan, og det er helvede.

Man føler det står skrevet i panden på én, og at alle bare håner

Jeg ved ikke om det bliver bedre, men jeg delte mine bekymringer med et par få gode veninder, og fik afløb  den vej igennem

Anmeld

14. september 2012

Sophie90

come2 skriver:

Ja det er op og ned ture når der intet sker.

Kender det alt for godt selv. øv øv :O(

Ja det er virkelig frustrerende  

Anmeld

14. september 2012

come2

Animalia skriver:

Ja det er virkelig frustrerende  

Har i prøvet længe eller?

Anmeld

14. september 2012

Chili

Animalia skriver:

Hej tøser..

Ikke for at være negativ, men jeg synes først den følelse forsvandt, da vi havde været til NF, og det hele så godt ud  

Men selvfølgelig er den første lettelse når man har de 2 røde streger

Ventetiden er lang og irriterende.. Men alligevel venter vi alle med glæde, bare vi får vores lille bebs til sidst  

Håber snart det lykkes for jer  

Anmeld

14. september 2012

Sophie90

Jupiter skriver:

Jeg har selv haft det nøjagtig lige sådan, og det er helvede.

Man føler det står skrevet i panden på én, og at alle bare håner

Jeg ved ikke om det bliver bedre, men jeg delte mine bekymringer med et par få gode veninder, og fik afløb  den vej igennem

Jaa præcis :-( og specielt fordi jeg så fik afvise at nogle af vores venners 16 årlige datter er blevet gravid..Og det slog mig hårdt blev helt arrig fordi jeg bare tænkte hun vil overhoved ikke og hun kan bare alligevel :-(

Ja det var også meningen jeg skulle ud og spise med min veninde idag fordi min kæreste er på nattevagt men hun aflyste fordi hun har depression og nogle gange ikke kan overskue det.. Ellers plejer det nogle gange at hjælpe ja.. 

Men det hjælper helt sikkert at høre at andre har det på samme måde som mig.. 

Og tillykke :-) så i en anden tråd du havde testet positiv (og det mener jeg) Hehe.. 

Anmeld

14. september 2012

Sophie90

come2 skriver:

Har i prøvet længe eller?

Nej det er endda det værste, vi har 'kun' prøvet siden april i år.. Men når man regner med det bare sker føles det som lang tid.. 

Anmeld

14. september 2012

come2

Animalia skriver:

Nej det er endda det værste, vi har 'kun' prøvet siden april i år.. Men når man regner med det bare sker føles det som lang tid.. 

Ja jeg tænkte for 2 år siden at nu skulle det være.

Nu 2 år efter har vi stadig ingen baby

Anmeld

14. september 2012

Sophie90

Chili skriver:

Ikke for at være negativ, men jeg synes først den følelse forsvandt, da vi havde været til NF, og det hele så godt ud  

Men selvfølgelig er den første lettelse når man har de 2 røde streger

Ventetiden er lang og irriterende.. Men alligevel venter vi alle med glæde, bare vi får vores lille bebs til sidst  

Håber snart det lykkes for jer  

Åha.. Hehe.. Ja min svigermor sagde også til mig forleden dag at fra den dag man beslutter man skal have et barn er man et eller andet sted inde i sig selv bekymret resten af sit liv..  Hehe.. 

Jaa det er jo lige det :-) når den først er der så er det jo det hele værd

Mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.