Ak - den potte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.335 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. september 2012

HeXeri

Jeg tror min dreng synes potten er lidt mistænkelig. Han er fint klar over når han tisser og laver lort, men det kan bare ikke ske på potten. Han afviser blankt. Jeg vil helst ikke ind i en situation hvor han bliver tvunget på potten - det vil bare ende i noget psykisk roderi, ikke?

Men hvad så? Kan jeg mon stille skamlen foran toilettet og lære ham at holde godt fast i brættet? Hvad hvis han slipper - kan jeg så få ham svuppet ud igen?

Hjælp?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

UnderCover37

Kunne potten ikke få lov til at stå fremme og blive noget han er vant til at se på, og evt lege med hvis han har lyst til det?

Lade ham vænne sig til den og blive tryg?

Alternativt findes der jo børnesæder til toilettet som man kunne prøve?

Anmeld

14. september 2012

HeXeri

UnderCover35 skriver:

Kunne potten ikke få lov til at stå fremme og blive noget han er vant til at se på, og evt lege med hvis han har lyst til det?

Lade ham vænne sig til den og blive tryg?

Alternativt findes der jo børnesæder til toilettet som man kunne prøve?

Jamen det har han haft i et lille års tid efterhånden. Han er fint klar over at både dukker og bamser skal sidde der og tisse - stod det til ham lavede moster helst også hendes på den potte. Men ikke om han vil selv. Med en meget bestemt mine bliver man bedt om at "Stop!"

Jeg var ikke klar over man kunne få barnesæder til toilettet .. Det må jeg lige få googlet - tak

Anmeld

14. september 2012

UnderCover37

HeXeri skriver:

Jamen det har han haft i et lille års tid efterhånden. Han er fint klar over at både dukker og bamser skal sidde der og tisse - stod det til ham lavede moster helst også hendes på den potte. Men ikke om han vil selv. Med en meget bestemt mine bliver man bedt om at "Stop!"

Jeg var ikke klar over man kunne få barnesæder til toilettet .. Det må jeg lige få googlet - tak

Åh det er ærgerligt han ikke selv vil så - og mht toiletsæderne, så håber jeg du finder noget

Anmeld

14. september 2012

UnderCover37

Det må jeg lige få googlet - tak

Det var det første jeg fandt da jeg googlede "potte" - de har også toiletsæder

Anmeld

14. september 2012

Laulund87

Altså her har vi aldrig brugt en potte.. Det var op på toilettet med det samme og så på sådan et sæde så de ikke falder i.

Anmeld

14. september 2012

HeXeri

UnderCover35 skriver:

Det var det første jeg fandt da jeg googlede "potte" - de har også toiletsæder

Den var sådan set rigtig smart den der med trappe på

Taaaaark

Anmeld

14. september 2012

HeXeri

Laulund87 skriver:

Altså her har vi aldrig brugt en potte.. Det var op på toilettet med det samme og så på sådan et sæde så de ikke falder i.

Ja, det er jeg så nu klar over findes. Endda med trappe på

Anmeld

14. september 2012

Laulund87

HeXeri skriver:

Ja, det er jeg så nu klar over findes. Endda med trappe på

Jeps det er super smart

Anmeld

14. september 2012

UnderCover37

HeXeri skriver:

Den var sådan set rigtig smart den der med trappe på

Taaaaark

Så lidt og held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.