Kunne du

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

Wimmie

Mariesmor110610 skriver:

Som spørgsmålet lyder kunne du så være sammen med en du ikke elsker blot fordi at han var god ved dit/dine barn/børn...

Nej - og det er derfor jeg gik fra min mand. Jeg fortjener også at være lykkelig 

Tror ikke på at man får glade børn hvis forældrene ikke elsker hinanden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

132319

Nix!

Mine børn har verdens bedste far men jeg vil ikke være sammen med ham.

Vores forhold manglede intimitet (som i absolut intet) i de sidste 2 år vi var sammen (hvilket var HANS valg alene, jeg ville gerne) og det kunne jeg ikke holde til mere.

Anmeld

14. september 2012

dorthemus

132319 skriver:

Nix!

Mine børn har verdens bedste far men jeg vil ikke være sammen med ham.

Vores forhold manglede intimitet (som i absolut intet) i de sidste 2 år vi var sammen (hvilket var HANS valg alene, jeg ville gerne) og det kunne jeg ikke holde til mere.

Det samme her...præcis! Altså lige med undtagelse af at min ex er far til mit barn

Anmeld

14. september 2012

Pige2009

Mariesmor110610 skriver:

Som spørgsmålet lyder kunne du så være sammen med en du ikke elsker blot fordi at han var god ved dit/dine barn/børn...

Nej! Min ekskæreste gennem 7 år var en fantastisk sød fyr og ville blive den perfekte far, og ville skulle også have været gift. Jeg fandt heldigvis ud af inden brylluppet, at jeg ville ville leve mit liv med en jeg ikke elskede, så jeg gik fra ham.

Livet er simpelthen for kort til det!

Anmeld

14. september 2012

Pige2009

Chel1992 skriver:

Nu er jeg trods alt ikke mor, men NEJ lyder mit svar.. Det er at holde ham for nar og man ender selv med at blive dybt ulykkelig. Plus er det sådan man ser på det så kunne man lige så godt være blevet sammen med faren til barnet hvis forholdet skal være bygget på hvad der er aller bedst for børnene.. 

Nu er det jo ikke altid bedst for børnene, at forældrene er sammen

Anmeld

14. september 2012

DianaMalou

har svaret aldrig

Anmeld

14. september 2012

Kamulla

absolut ikke... så hellere være alene der skal nok være en for mig (og Noah) derude et sted...

Anmeld

14. september 2012

Lunae

Jeg var lige lidt for hurtig til at svare og endte med at svare måske, fordi jeg tolkede det som forelsket og ikke elsker.

Jeg kunne godt leve med en mand, som jeg ikke var forelsket i, men ikke en jeg ikke elsker

Anmeld

14. september 2012

meem

Har svaret måske... Tænker lidt.. Hvis jeg finder sammen med en og vi så er sammen nogle år, pigerne knytter sig til ham, men min kærlighed pludselig forsvinder til ham.. Så ville jeg ikke droppe ham med det samme.. Jeg ville da kæmpe en periode for at finde kærligheden igen for børnenes skyld også

Anmeld

14. september 2012

mpr

Baagøe skriver:

Nu er det jo ikke altid bedst for børnene, at forældrene er sammen

Nej nej selvfølgelig ikke men hvis man skulle tage ud fra at man bare ikke elskede hinanden længere det er der jo nogen forhold der går i opløsning ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.