Kunne du

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kunne du være sammen med en du ikke elskede blot fordi at han var familiemenneske og ville være god ved dit/dine barn/børn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.017 visninger
23 svar
0 synes godt om
14. september 2012

Mariesmor110610

Som spørgsmålet lyder kunne du så være sammen med en du ikke elsker blot fordi at han var god ved dit/dine barn/børn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

Ka+Ma=Be

Niks! Jeg kan ikke se hvad jeg skulle med en mand jeg ikke elskede 

Anmeld

14. september 2012

mpr

Mariesmor110610 skriver:

Som spørgsmålet lyder kunne du så være sammen med en du ikke elsker blot fordi at han var god ved dit/dine barn/børn...

Nu er jeg trods alt ikke mor, men NEJ lyder mit svar.. Det er at holde ham for nar og man ender selv med at blive dybt ulykkelig. Plus er det sådan man ser på det så kunne man lige så godt være blevet sammen med faren til barnet hvis forholdet skal være bygget på hvad der er aller bedst for børnene.. 

Anmeld

14. september 2012

Ciss

Det kommer helt an på alternativerne. I udgangspunktet tænker jeg jo nej! - men jeg ved jo også, at livet ikke er sort/hvidt, og nogen gange sker der ting, så man kan ende i en situation, man aldrig havde forestillet sig. Derfor har jeg stemt ved ikke/måske.

Hvis det var for at redde mine børn fra en grum skæbne (borgerkrigssituation f eks eller andre ekstreme situationer), så måske. Hvis der var åbne linjer mellem mig og manden om det, så måske. (Jeg ville aldrig føre nogen bag lyset på den måde med hensigt).

Men mit gæt er, at det ville være vanvittig vanskeligt at få det til at fungere i længden. Det er vanskeligt nok at få det til at fungere nogen gange, selvom man faktisk elsker hinanden....

Anmeld

14. september 2012

dorthemus

Aldrig!

Anmeld

14. september 2012

Leneur

Jeg har stemt nej, aldrig. Et er at han måske er god til mit barn men hvis jeg ikke elsker ham som en kæreste/mand skal elskes, så er det dødsdømt fra starten. JEG ville i allerhøjeste grad savne det fysiske aspekt i sådan et forhold og jeg ville ikke være nem at leve med. Det ville da også være synd for manden ikke at gengælde hans følelser på trods af han var skidegod til min datter.
Er nysgerrig på at vide hvorfor du spørg??? Så håber du vil svare...

Anmeld

14. september 2012

Faith

Nej!!!!!!

Anmeld

14. september 2012

Faith

Faith skriver:

Nej!!!!!!

Hov kom til at trykke send for hurtigt

Synes det ville være at holde ham, mig selv og vores børn for nar.

Anmeld

14. september 2012

Mor til Ella

Mariesmor110610 skriver:

Aldrig....

Det ville være urimeligt for den mand det gik ud over

Anmeld

14. september 2012

wamse

Nej det ville jeg hverken byde mig, ham eller mine børn. At han behandler dem godt er vigtigt, men for pokker, de skal da omgives af kærlighed, så de også vil opsøge det som voksen

De skal se 2 voksne som elsker hinanden, fordi det for mig er en kæmpe værdi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.