Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har i nogen gode forslag?? skal også være noget som bonussøn på 1år kan spise, men gør ikke noget om man skal tage lidt fra og lave hans egen portion.. fx mindre krydret
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg lavede kylling med kokosmaelk og roede boenner for nogle weekender siden. Synes det smagte pragtfuldt.
http://ricewood.dk/shop/urtekram-roede-kidney-1495p.html
Pikant ost indeni, bacon rundt om, er et hit!!! Også godt at lave det ligesom koteletter i fad, og så bare med kylling... Vi spiser meget kylling hjemme!! Lækkert i alt slags mad!!:-)
crille skriver: Har i nogen gode forslag?? skal også være noget som bonussøn på 1år kan spise, men gør ikke noget om man skal tage lidt fra og lave hans egen portion.. fx mindre krydret
Vi laver tit kylling i små stykker på panden med gulerods stave Og porrer
Til det laver vi kartoffel både i ovnen.
Til mine børn laver vi en portioprisen porrer da de ik kan lide det.
babymus77 skriver: Pikant ost indeni, bacon rundt om, er et hit!!! Også godt at lave det ligesom koteletter i fad, og så bare med kylling... Vi spiser meget kylling hjemme!! Lækkert i alt slags mad!!:-)
Den havde jeg glemt den ret.. Smager SÅ lækkert.. Tror det er en vinder, bliver helt sulten.. måske man skulle nuppe lidt frokost..hehe
sarahb skriver: Kylling i ovnen med skåret kartofler og gulerødder. Så skal du hælde olie over og de krydderier du ønsker og så et halvt glas vand med. SÅ skal det stå i ovnen ved 180 grader indtil kartoflerne er møre. Lækkert med tzaziki til
Kylling i ovnen med skåret kartofler og gulerødder. Så skal du hælde olie over og de krydderier du ønsker og så et halvt glas vand med. SÅ skal det stå i ovnen ved 180 grader indtil kartoflerne er møre. Lækkert med tzaziki til
Det lyder dejlig nemt, det må prøves en dag
tak for lækre forslag, kom endelig med flere,´.. savner tit ib´nspiration til hverdagsmaden
crille skriver: Det lyder dejlig nemt, det må prøves en dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128