Jeg har været igennem to graviditeter.
På strækmærkefronten har jeg været rimelig heldig. Jeg har intet på mave/hofter, men da mælken løb til, fik jeg en masse på brysterne. De er heldigvis farveløse og er normalt totalt skjult af BH'en, så det er ikke noget, jeg regner for et stort problem.
Efter første graviditet fik jeg for en stor del min oprindelige facon tilbage - bortset fra at omkredsen lige under bysten var blevet større, og maven var lidt blødere og rundere.
Efter anden graviditet har jeg ikke haft overskuddet til at træne noget særligt, men jeg mærker uanset, at strukturen nederst i maven er mærkbart anderledes. Selv når jeg trækker maven helt ind er huden løsere. Lige det synes jeg ikke er så pænt - men helt ærlig generer det mig minimalt. Der er så meget andet, som er så meget vigtigere i livet nu.
Jeg har altid haft meget små bryster, og jeg tænkte jo, at når jeg først fik børn, så fik jeg sikkert en bedre facon med mere fylde på de rette pladser. Ha! Joda, sålænge jeg ammede var faconen forbedret - men da først jeg sluttede med det fik jeg min originale størrelse igen. Nu bare i slap udgave.
Hurra! - Men igen, det rører mig ikke nær så meget, som jeg troede, at det ville. For egentlig er jeg ganske stolt af min krop: Den har klaret at producere to fantastiske børn. Rigtig levende små mennesker. Det er jeg ikke flov over.
Anmeld