Barselsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

foto på lærred

Skifreaken skriver:

Hej i kreative mennesker.

Jeg savner lidt inspiration til en god hjemmelavet barselsgave. Ikke noget der tager aaalt for lang tid.

Gerne noget hæklet eller syet.

Kom gerne med jeres billeder og hvor man måske kan finde opskrifterne

Jeg kan hverken hækle eller strikke, så her måtte jeg finde noget andet.

Jeg lavede en uro men 3 forskellige størrelse ugler (lavet i forskellige slags tapetpapir) som en uro over puslebordet. Jeg lavede også en til mig selv da vi ikke har en krog i loftet, og denne var så let, at den bare kunne hænge i sytråd i loftet.

Den tog lidt lang tid at lave (men man bestemmer jo selvfølgelig selv hvor mange detaljer, forskellige materialler osv der skal på) Men det er jo selvfølgelig også det som gør, at gaven så personlig. At modtageren ved, at man har siddet og brugt tid på det

Camilla

http://www.foto-paa-laerred.dk/19844080

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

Skifreaken

Fru.Mäes <3 skriver:

Jeg har ikke et billede af den jeg lavede - men har et billede af den min veninde har lavet til mig og sønnen..

Skal lige se om jeg kan få tid i dag til at tage et billede og smide det herind 

Det er bare sådan en DEJLIG gave at få og ikke mindst at lave 

Det lyder bare super, den vil jeg meget gerne se!

Anmeld

14. september 2012

Skifreaken

foto på lærred skriver:

Jeg kan hverken hækle eller strikke, så her måtte jeg finde noget andet.

Jeg lavede en uro men 3 forskellige størrelse ugler (lavet i forskellige slags tapetpapir) som en uro over puslebordet. Jeg lavede også en til mig selv da vi ikke har en krog i loftet, og denne var så let, at den bare kunne hænge i sytråd i loftet.

Den tog lidt lang tid at lave (men man bestemmer jo selvfølgelig selv hvor mange detaljer, forskellige materialler osv der skal på) Men det er jo selvfølgelig også det som gør, at gaven så personlig. At modtageren ved, at man har siddet og brugt tid på det

Camilla

http://www.foto-paa-laerred.dk/19844080

Det var også en god ide når man ikke har krog i loftet.  Men er nok ikke så kreativ at jeg bare lige kan finde på noget at lave og hvis jeg skal ud og købe tapetruller også bliver det nok lidt for dyrt tror jeg Men super ide, kan jo også lave uroen i f.eks. perler, det har vi i hvert fald

Anmeld

14. september 2012

Nettemor

Hvad med et par hæklede futter? Har selv lavet nogle i cowboy stil

Anmeld

14. september 2012

Skifreaken

Nettemor skriver:

Hvad med et par hæklede futter? Har selv lavet nogle i cowboy stil

Jo det kunne bestemt også være en mulighed. Overvejer lidt gummirøjs lookalike :p

Anmeld

14. september 2012

Ciss

Jeg fik en bunke hjemmelavede hagesmækker syet i dobbelt frotte kantet med fine bånd og pyntet med søde, applikerede figurer af en veninde. Dem blev jeg rigtig glad for - og jeg har brugt dem meget.

Anmeld

14. september 2012

Skifreaken

Ciss skriver:

Jeg fik en bunke hjemmelavede hagesmækker syet i dobbelt frotte kantet med fine bånd og pyntet med søde, applikerede figurer af en veninde. Dem blev jeg rigtig glad for - og jeg har brugt dem meget.

Det var også en super ide Tak for det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.