Barselsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.773 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. september 2012

Skifreaken

Hej i kreative mennesker.

Jeg savner lidt inspiration til en god hjemmelavet barselsgave. Ikke noget der tager aaalt for lang tid.

Gerne noget hæklet eller syet.

Kom gerne med jeres billeder og hvor man måske kan finde opskrifterne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

Fru.Mäes <3

Jeg lavede en collage til min veninde da hun havde fået hendes datter.

Købte diverse aviser, klippede så dato'en, horoskopet, Lotte tallene osv. ud fra denne dag og klistrede på et fint stykke karton + det først billede af hendes lille datter + billeder af Mor og Far..

Også i en din ramme bagefter - det synes jeg er en GOD gave!!

Anmeld

14. september 2012

Skifreaken

Fru.Mäes <3 skriver:

Jeg lavede en collage til min veninde da hun havde fået hendes datter.

Købte diverse aviser, klippede så dato'en, horoskopet, Lotte tallene osv. ud fra denne dag og klistrede på et fint stykke karton + det først billede af hendes lille datter + billeder af Mor og Far..

Også i en din ramme bagefter - det synes jeg er en GOD gave!!

Det lyder som en suuuper god ide, har du et billede af den måske? Det kunne jeg virkelig godt overveje

Anmeld

14. september 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Du kan lave en varmepude til microbølgeovnen.

Du skal bruge stof i 100% bomuld, og hele hvedekerner.

Så syer man en pose, hvor man fylder lidt hvedekerner i, syer hen over og gør det igen og igen indtil possen er lukket.

Så er det en god ide og lave et betræk, man kan tage af og vaske. (Bare en pose mere)

Så lægger man den i microbølgeovnen i ca. 2 minutter og så er den varm i ca. en time.

(De første par gange lugter den lidt og bliver lidt fugtig, fordi at fugten der er i hvedekernerne fordamper)

Det var det jeg lavede i julegave, til stortset alle i familien der havde microbølgeovn.

(min søn har været rigtig glad for vores når han havde ondt i maven og nu skal jeg varme den til ham hver aften, så han kan få den med ind i sengen og putte)

Anmeld

14. september 2012

Skifreaken

Ravnholt skriver:

Du kan lave en varmepude til microbølgeovnen.

Du skal bruge stof i 100% bomuld, og hele hvedekerner.

Så syer man en pose, hvor man fylder lidt hvedekerner i, syer hen over og gør det igen og igen indtil possen er lukket.

Så er det en god ide og lave et betræk, man kan tage af og vaske. (Bare en pose mere)

Så lægger man den i microbølgeovnen i ca. 2 minutter og så er den varm i ca. en time.

(De første par gange lugter den lidt og bliver lidt fugtig, fordi at fugten der er i hvedekernerne fordamper)

Det var det jeg lavede i julegave, til stortset alle i familien der havde microbølgeovn.

(min søn har været rigtig glad for vores når han havde ondt i maven og nu skal jeg varme den til ham hver aften, så han kan få den med ind i sengen og putte)

Årh også super god ide! Men tror desværre ikke de har mikroovn, men kunne være jeg skulle lave en til mig selv .D

Anmeld

14. september 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Skifreaken skriver:

Årh også super god ide! Men tror desværre ikke de har mikroovn, men kunne være jeg skulle lave en til mig selv .D

Jeg er ihverfald glad for vores. Har lavet syv i forskellige størrelser.

den jeg bedst kan lide er en jeg har lavet lang, så jeg kan sno den rundt om mine fødder...

Anmeld

14. september 2012

Skifreaken

Ravnholt skriver:

Jeg er ihverfald glad for vores. Har lavet syv i forskellige størrelser.

den jeg bedst kan lide er en jeg har lavet lang, så jeg kan sno den rundt om mine fødder...

God ide Skønt her til vinter!

Anmeld

14. september 2012

Julemusen

Hvad med at hækle et par luffer til den Bette og en lækker hue i uldgarn :-) ellers har jeg malet malerier, tegnet og sat i rammer, hæklet bamser mm.

Anmeld

14. september 2012

Skifreaken

Kitty-Katten skriver:

Hvad med at hækle et par luffer til den Bette og en lækker hue i uldgarn :-) ellers har jeg malet malerier, tegnet og sat i rammer, hæklet bamser mm.

Det var også en super ide! Må se om jeg kan finde en luffeopskrift

Anmeld

14. september 2012

Fru.Mäes <3

Skifreaken skriver:

Det lyder som en suuuper god ide, har du et billede af den måske? Det kunne jeg virkelig godt overveje

Jeg har ikke et billede af den jeg lavede - men har et billede af den min veninde har lavet til mig og sønnen..

Skal lige se om jeg kan få tid i dag til at tage et billede og smide det herind 

Det er bare sådan en DEJLIG gave at få og ikke mindst at lave 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.