Hjælp har gjort alt galt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

Anonym trådstarter

Tak for svar

Jeg har bedt sekretæren lægge en sedel til lægen om at hun skal ringe til mig, for man kan åbenbart ikke snakke med lægerne udover tiderne om morgenen. Er så bange, ked af det og sur på mig selv- har regnet ud at jeg har været med til at tage mellem 100 og 150 røntgenbilleder af heste på 3 dage - ih det er det værste. håber der er nogen der har arbejdet med røntgen herinde. 

Lægen havde først tid mandag da jeg snakkede med hende i morges. Og hvad nu hvis hun siger der er en risiko - skal man så vælge abort eller hvad - også for barnets skyld - det ville være forfærdeligt for os...nej nej nej er helt panisk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

christina92

Jeg tror ikke du har noget at være nervøs for

MEN, ville egentlig bare lige sige stort tillykke med graviditeten og sige at du altså ikke skal banke dig selv sådan i hovedet med det her! Vi kan altid være bagkloge og der er jo ingen der er i tvivl om at havde du vidst du var gravid havde du ikke gjort disse ting, men hey, det gjorde du ikke og har derfor ikke kunne handle ud fra det Håber du får lidt ro på i weekenden

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak, men er bare så ked af det, Det er ikke fordi jeg ikke hører hvad I siger om at det nok skal gå, men lige nu er jeg bar helt ude i torvene kan slet ikke se noget positivt i at jeg er gravid fordi jeg bare har givet fosteret verdens værste start og risikerer at blive mor til et misdannet eller hjerneskadet barn. Jeg har fundte nogle tærskelværdier på nettet som ikke tyder så godt. Håber lægen ringer snart. Men tak for jeres svar alligevel... øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.