Hjælp har gjort alt galt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.064 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. september 2012

Anonym trådstarter

Åh nej!

Jeg havde min sidste menstruation med start 9. juli, testede negativ i slutningen af august men har nu lige testet positiv! åh nej dvs at jeg er i 9+4, har drukket ca 10 genstande sidste fredag og lidt ugen før - men hvad der er endnu værre er at jeg var i praktik da jeg så var i 7. uge og hjalp med at holde røntgenkasseter mens der blev fotograferet - ca 50 billeder! Nej nej nej, er helt i panik og grædefærdig, Vil I ikke svare et eller andet - håber der er nogen der har prøvet noget lignende og kan sige oget om hvad der er sket, risiko, hvad jeg skal gøre osv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Åh nej!

Jeg havde min sidste menstruation med start 9. juli, testede negativ i slutningen af august men har nu lige testet positiv! åh nej dvs at jeg er i 9+4, har drukket ca 10 genstande sidste fredag og lidt ugen før - men hvad der er endnu værre er at jeg var i praktik da jeg så var i 7. uge og hjalp med at holde røntgenkasseter mens der blev fotograferet - ca 50 billeder! Nej nej nej, er helt i panik og grædefærdig, Vil I ikke svare et eller andet - håber der er nogen der har prøvet noget lignende og kan sige oget om hvad der er sket, risiko, hvad jeg skal gøre osv...

Hej du, og tillykke med din graviditet! ...

Jeg ANEDE ikke jeg var gravid før uge 8.. og jeg havde været til 2 alkoholfyldte julefrokoster samt 2 uger i Thailand med øl og drinks. Havde det SÅ skidt med det, da jeg dagen efter vi kom hjem fra Thailand fandt ud af det. Jeg har da idag en søn på 1 år som er perfekt

Ang røngten ved jeg ingenting, men fosteret er bare SÅ lille - tror altså ikke du skal bekymre dig!!

Anmeld

14. september 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Åh nej!

Øv hvor træls for dig, kan godt forstå du er nervøs!

Det med at have drukket, det skal du ikke tænke så meget over, det har jeg flere veninder der har, fordi de ikke vidste, at de var gravide! En var til Skanderborg festival og en holdte en meget våd nytårsaften og de har begge skønne og helt normale børn

Jeg ved ikke noget om røntgen, så der kan jeg ikke hjælpe, håber der er andre der kan!

Har du ringet til din læge? Måske h*n kunne berolige dig lidt?

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

Tak for svar. Har virkelig panikangst lige nu. Ringede til lægen i morges - men der var jeg ikke kommet i tanke om alt det med min praktik - fordi jeg var så chokeret over at være gravid... Nej nej nej kan slet ikke bære det, der står alt muligt på nettet med røntgenmisdannelser osv. Er så bange. Da jeg ringede i morges fik jeg en tid til mandag - men det er så længe at gå hele weekenden og være bange - plus lægen vil jo nok også bare sige at der er en risiko - plus at der er risiko nu hvor jeg også har drukket... Fuck hvor er jeg uansvarlig! Håber der er nogen der har prøvet det - eller som arbejder med røntgen

Anmeld

14. september 2012

norenberg

Har selv lige fundet ud af at jeg er gravid og har drukket jævnligt i 14 dage da vi har været på all incl ferie og jeg vidste jo intet om graviditeten, desuden var jeg i røngten sidste tirsdaf og testede positiv i fredags min læge siger der ikke er noget at være nervøs for....

Anmeld

14. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Åh nej!

Har ingen svar, men ville sende et par  for, at alt er normalt! 

Anmeld

14. september 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Tak for svar. Har virkelig panikangst lige nu. Ringede til lægen i morges - men der var jeg ikke kommet i tanke om alt det med min praktik - fordi jeg var så chokeret over at være gravid... Nej nej nej kan slet ikke bære det, der står alt muligt på nettet med røntgenmisdannelser osv. Er så bange. Da jeg ringede i morges fik jeg en tid til mandag - men det er så længe at gå hele weekenden og være bange - plus lægen vil jo nok også bare sige at der er en risiko - plus at der er risiko nu hvor jeg også har drukket... Fuck hvor er jeg uansvarlig! Håber der er nogen der har prøvet det - eller som arbejder med røntgen

For det første så SOTRT tillykke med din graviditet

For det andet, så er du IKKE uansvarlig. Du vidste jo ingenting. Er sikker på det nok skal gå og at den lille intet fejler.

Rigtig god weekend.

Anmeld

14. september 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Kom lige i tanke om, at jeg har en veninde, der fik en fuld krops røngten skanning før hun vidste at hun var gravid, og hun har en fin lille pige og der er ingen problemer

Lad være med at slå dig selv oveni hovedet med, at du er uansvarlig, du har jo ikke gjort det med vilje, du anede ikke du var gravid!

Du er ikke uansvarlig, du havde testet og den sagde negativ!

Jeg sender et stort det kan du vist godt bruge

Det skal nok gå fint det hele!

Anmeld

14. september 2012

Rikke, Liam & Linus

Åh nej!

Kan du ikke ringe til lægen og få en scanning, så du kan få nogenlunde ro i sindet?

Mht. alkohol. Tror jeg ikke du skal være nervøs. Det er jo ikke fordi du har drukket tæt hver dag de sidste 9 uger.

Anmeld

14. september 2012

chicka23

Jeg var også meget fuld inden jeg fandt ud af, at jeg var gravid. Som lægen sagde "rigtig mange graviditeter opstår under en våd bytur" 

Jeg har i dag en sund og rask lille dreng. 

Ang røntgen, ved jeg ikke, men tro. Nu ikke du behøver være bekymret 

Og tillykke med graviditeten. Du går en SKØN tid i møde, så nyd du nu den dejlige ventetid, og pak bekymringerne langt væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.