M (: skriver:
Jeg har desværre ingen børn endnu, men må se, om jeg ikke kan finde et passende projekt! Det lyder jo ikke voldsomt, når du lige tager det ned på et "menneskeligt" niveau 
Jeg er fra Randers, så der er desværre ret langt til nordsjælland..
Hmmm ja....
Bliv medlem af pinterest, og gem alle de ting du godt kunne tønkte dig at lave en gang
Der skal nok være et af dem der er nemt at starte med...
Med hækling er det sådan, synes jeg, at det mere er formen på det man laver, man skal tænke over. Så at starte med noget fladt er vel egentlgi altid at foretrække, hvis man føler sig usikker.
Jeg er vokset op med en mor som ALDRIG havde frie hønder, og stadig ikke har det, så jeg har en opfostret forståelse for sådan ca. de mest almindelige håndarbejder hehe...Jeg startede ud med en my little pony sidste år tror jeg... Og har taget dte flade bagefter 
Vil dog sige at den pony er aboslut et af de mere besværlige emner 
Anyways, prøv at finde på noget faldt at hækle. Eller noget hvor du kan starte med at hækle fladt, og så sy det sammen til at passe somen form om et eller andet...
Ellers kunne du måske begynde med at pynte et par klare lysestager, med en lille bort eller sådan noget
Så skal man høkle rundt, men du kan selv vælge om du vil hækle 3 eller 30 omgange :D
Anmeld