Lidt nyt på min blog, for dem der ikke følger fast med :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.554 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. september 2012

mariamiss6

Det sidste stykke tid har jeg lavet lidt forskelligt. 

Og for dem der ikke følger med her inde fra, tænkte jeg at jeg ville lige vise det frem. Det gøres jo så lettest ved at i selv går ind og kigger

De fleste af de ting jeg har lavet, har jeg faktisk også lavet en opskrift på

http://mariamiss6.wordpress.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

M (:

Og for dem der ikke følger med her inde fra, tænkte jeg at jeg ville lige vise det frem. Det gøres jo så lettest ved at i selv går ind og kigger

Link? (:

- det kom nu. Tålmodigheden længe leve..  Men hvor er det fedt det sidste etui du har strikket!

Anmeld

13. september 2012

mariamiss6

M (: skriver:

Link? (:

Hehe ja, det kom så på bagefter  

I øvrigt, den 2. sidste post er om at hækle en lille tube af zig-zag/chevron.... Jeg har lavet mønsteret, med lidt hjælp fr amin mor, for jeg kunne vitterligt INTET tubemønster finde... ikke engang ved hjælp af google....

Anmeld

13. september 2012

mariamiss6

Link? (:

- det kom nu. Tålmodigheden længe leve..  Men hvor er det fedt det sidste etui du har strikket!

Hvis det er det med zig zaggerne. Så er det hæklet.. Men ja, jeg synes faktisk også det blev helt vildt flot :D

Anmeld

13. september 2012

M (:

mariamiss6 skriver:

Hvis det er det med zig zaggerne. Så er det hæklet.. Men ja, jeg synes faktisk også det blev helt vildt flot

Det øverste på siden? Hehe, der kan du bare se, hvor blank jeg er på håndarbejde.. Synes det er fint, men fatter ikke systemet! 

Anmeld

13. september 2012

tinasmor

mariamiss6 skriver:

http://mariamiss6.wordpress.com/

Hvad skal rørene og de små runde ting bruges til ?

Anmeld

13. september 2012

mariamiss6

tinasmor skriver:

Hvad skal rørene og de små runde ting bruges til ?

Strikkepindeetuier... Det står også i posten

De små runde dimser, er firkantede minigrannies. De skal bare sys i form, når man sætte dem sammen... De skal også bruges til et strikkepindeetui... I hvert fald lige her i første omgang

Anmeld

13. september 2012

mariamiss6

Det øverste på siden? Hehe, der kan du bare se, hvor blank jeg er på håndarbejde.. Synes det er fint, men fatter ikke systemet! 

Altså, det aller øverste billede på siden, er jo af 3 små grannies  

Men det næste billede, i samme post, er af det rør med zig zaggerne på Og jeg regner med det er det vi snakker om

Næste gang vil jeg prøve med toiletrullerør, eller køkkenrullerør.... Så tænke jeg at bunden bare skal være at røret er mast sammen, og syet hen over en gang. Så kan strikkepindene forhåbentlig ikke gå igennem

Anmeld

13. september 2012

M (:

mariamiss6 skriver:

Altså, det aller øverste billede på siden, er jo af 3 små grannies  

Men det næste billede, i samme post, er af det rør med zig zaggerne på Og jeg regner med det er det vi snakker om

Næste gang vil jeg prøve med toiletrullerør, eller køkkenrullerør.... Så tænke jeg at bunden bare skal være at røret er mast sammen, og syet hen over en gang. Så kan strikkepindene forhåbentlig ikke gå igennem

Ja, det er røret vi snakker om!

Anmeld

13. september 2012

mariamiss6

Ja, det er røret vi snakker om!

Godt så

Du siger du ikke forstår det?

Er det min opskrift du ikke forstår, eller høkling generelt?

For det er faktisk ret nemt at lære

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.