Meget ? 15 år ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.660 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg ville lige høre jers mening er 15 år imellem hinanden meget? jeg er 20 og ham jeg mødt er 35 kom med jers ærlige mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Jeg ville lige høre jers mening er 15 år imellem hinanden meget? jeg er 20 og ham jeg mødt er 35 kom med jers ærlige mening

Jeg synes personligt det er mange år (men der er også kun 22 år mellem min mor og jeg), men hvis kærligheden er der, så er alder kun et tal. Stort tillykke med din nye kærlighed! 

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Jeg synes personligt det er mange år (men der er også kun 22 år mellem min mor og jeg), men hvis kærligheden er der, så er alder kun et tal. Stort tillykke med din nye kærlighed! 

Tak

Anmeld

13. september 2012

christina92

Jeg kan ikke se noget galt i det

Der er 12 mellem kæresten og jeg. Tror ikke på at kærlighed har en alder, så længe man jo mentalt er det samme sted i livet og på den måde passer sammen, så er alder jo bare et tal.

Anmeld

13. september 2012

modesty

Anonym skriver:

19 år imellem os. Vi har været sammen i 5 år og har en dreng på 11 mdr. Go for it. 

Anmeld

13. september 2012

FruStolpe

Lad det være helt op til dit hjerte

Men pas på dig selv, at du ikke er rendt ind i en der har en lidt tidlig midtvejskrise....

Det kan godt gøre rigtigt ondt...

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Lad det være helt op til dit hjerte

Men pas på dig selv, at du ikke er rendt ind i en der har en lidt tidlig midtvejskrise....

Det kan godt gøre rigtigt ondt...

Har kendt ham i 9 år og nu vi bare faldt for hinanden

Anmeld

13. september 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Kærlighed har ingen alder!

Anmeld

13. september 2012

tinasmor

hvis det fungere mellem jer er det fint. Da jeg var 20 synes jeg at bare 27 var MEGA gammelt. Så det ville slet ikke have været noget for mig. Da jeg var tyve var jeg i gang med at tage hul på min ungdom, jeg rejste til udlandet havde lidt gang i den, kærstede lidt  med jævnaldrene fyre. For mig ville en i 30érne være alt for "sat", dvs slet ikke på samme bølgelængde som mig. Men en forelskelse er jo en forelskelse uafhængig af alder, så go for it. Ville dog vente lidt med hus, volvo og baby. Nyd din ungdom nogle år endnu

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

hvis det fungere mellem jer er det fint. Da jeg var 20 synes jeg at bare 27 var MEGA gammelt. Så det ville slet ikke have været noget for mig. Da jeg var tyve var jeg i gang med at tage hul på min ungdom, jeg rejste til udlandet havde lidt gang i den, kærstede lidt  med jævnaldrene fyre. For mig ville en i 30érne være alt for "sat", dvs slet ikke på samme bølgelængde som mig. Men en forelskelse er jo en forelskelse uafhængig af alder, så go for it. Ville dog vente lidt med hus, volvo og baby. Nyd din ungdom nogle år endnu

Nu bliv jeg mor som 17 årig og ventede min søn som 16 årig så alt det fest nej tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.