Endnu en ups'er!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jeg synes hverken du overreagerer i afstemningstråden eller i dette indlæg, så jeg synes helt ærligt, at du skal få en snak med den ansvarlige i på dagplekontoret, og høre lidt om regler, forpligtelser og rettigheder, og så få en snak om dine oplevelser.

Kærligst
Sussie

Tak Sussie! 

Tror jeg vil tage en snak med dagplejemor i morgen..... Det var min kæreste der var nede og hente vores søn i dag, så derfor har jeg bare fået af vide hvad der er sket........ Vil helst ikke løbe bag ryggen på hende......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

jydeinden

Det er mig der står bag denne tråd:  https://www.baby.dk/debat/190341pi1/boern-13-aar/synes-det-er-lidt-af-en-upser.aspx

Denne gang laver jeg ikke en afstemning, om jeg overreagere eller ej, men vil gerne høre jeres mening........ Alle jeres meninger, men vil bare sige at i får tilbage af samme skuffe som i svarer mig med.......

Nu er min søn så kommet hjem med en skrabet næse, hele næsen, et halvrødt øre og et tandmærke hvor hans fortand har slået ind i læben!

Han er kravlet op på en eller anden legeting og dp-mor har sagt nej og taget ham ned fra den to gange...... Derefter går hun og han kravler op på den igen, falder og banker så hovedet direkte ned i gulvet.......

Hun sætter ikke *tingen væk, hun går bare.......

Ja, der var også andre børn på det tidspunkt, men jeg tænker at det hun burde gøre i den her situation var at, tage min søn og enten tage ham med sig, sætte tingen væk som han faldt ned fra eller distrahere ham med et eller andet som han så kunne lege med mens hun lige gik.......

Jeg ved selvfølgelig godt at børn slår sig, men jeg synes virkelig det er nogle tanketorsk der bliver lavet fra dp-mors side på det sidste og det gør mig altså en smule utryg.......

* Tingen er et ret højt legetårn som har hjul under og kan spille musik.......

jeg vil desværre sige at selvom det ikke burde ske at børn kom til skade så er det mit indtryk at det er umuligt at undgå, og at det er en måde hvor på de kan lære at de ting de vælger at gøre har en konsekvens.

jeg har set børn tage turen i rutchebanen med hovedet først, set børn stå op på et bord og være villige til at hoppe ned derfra ( og ikke altid så de nødvendigvis ville lande blødt) børn tænde komfuret på fulde gardiner efter blot et sekunds distration, børn der slår hinanden, bider, kradser.. og ja det er synd og frygteligt osv... men intet menneske kan være to steder på en gang, og hvis lille viggo ikke fik skiftet sin ble, fordi dagplejemoderen skulle holde øje med børnene 24/7 jamen så ville det nok også være forkert i viggo´s forældres øjne

Anmeld

13. september 2012

tinasmor

I første tråd fik du svar fra nogle der synes du overreagerede og andre der ikke synes. Det vil der så komme igen. Forstår ikke hvorfor du ikke bare snakker med din DP? Det er jo vigtigt der er en forståelse mellem jer. hvis du ikke er tryg ved at være der, så nytter det jo ikke noget at din barn skal være der i 3 år. Hvad vi andre synes/har af grænser er jo lige meget, da det er din egen mavefornemmelse der er vigtig.

Anmeld

13. september 2012

TeamRocket

Rolig nu, har ikke læst den anden tråd men hvis du har fået dumme svar er der igen grund til at synke ned på deres niveau, så vinder de jo

Har du overvejet at skifte dp- hvis i bare ikke klikker og du ikke synes hun er god nok til din dreng jamen så er det måske ikke der han skal gå? Er din dreng ellers glad for hende? Jeg er ikke selv vild med vores dp- synes hun er meget hippie agtig (har nok 70 kæledyr som ungerne gerne må røre og en stor farlig legeplads de leger på hver dag og så laver hun alt sin mad fra bunden (hvem gider det? helt ærligt? ), men ungerne elsker hende så selfølgelig skal han gå hos hende.

Man skal være tryg ved at sende sit barn afsted.

Anmeld

13. september 2012

Loa

Anonym skriver:

Det er ikke det det handler om..... Gider ikke forklare igen, at min søn godt må komme til skade, det er måden han kommer til skade på.......

Du kan da ikke bare sige hvad min opdragemetode er ud fra det du kan læse her, det aner du intet om...... Men nej min politik er at jeg ikke går fra et barn jeg kan se er meget interesseret i en ting der er potentiel farlig.....

Har ikke sagt noget som helst om at hun ikke har andre børn.....

Men ved du hvorfor hun gik?? Om det var pga et andet barn??

Hvis vi nu siger din søn feks. skulle have af vide 10 gange at han ikke måtte kravle op, før end han rettede sig efter det, skulle hun så ikke kunne forlade ham før end han rettede sig efter det? Hvad hvis alle ungerne er sådan? Altså teknisk set kan de vel alle 4-5 vel lave noget "forkert" samtidig, hvordan skal hun så vælge hvem hun skal "redde"....

Anmeld

13. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Bund ærligt:

Jeg forstår ikke hvorfor du bliver ved med at hive den op herinde, hvorfor fanden flytter du ikke bare din søn, når du er utryg ved hende han er hos?

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Bund ærligt:

Jeg forstår ikke hvorfor du bliver ved med at hive den op herinde, hvorfor fanden flytter du ikke bare din søn, når du er utryg ved hende han er hos?

Se det er jo sådan nogle svar der absolut ikke er nødvendige.......

Helt ærligt altså, det er ok at der skal være tusind indlæg omkring amning eller nogle der synes deres mand er dum... Men fordi jeg har et problem så er det ikke ok at vende med jer herinde?????

Kan ikke forstå du ikke bare fiser forbi hvis det er at du synes det er et uinteressant emne, eller skal jeg måske kun lave tråde der behager dig?

Anmeld

13. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Se det er jo sådan nogle svar der absolut ikke er nødvendige.......

Helt ærligt altså, det er ok at der skal være tusind indlæg omkring amning eller nogle der synes deres mand er dum... Men fordi jeg har et problem så er det ikke ok at vende med jer herinde?????

Kan ikke forstå du ikke bare fiser forbi hvis det er at du synes det er et uinteressant emne, eller skal jeg måske kun lave tråde der behager dig?

Lad være med at skrive noget jeg ikke har sagt

Jeg skriver bare at jeg ikke forstår, hvorfor du bliver ved med at hive den op herinde, når du tydeligvis er utryg med at aflevere din dreng. JEG havde ikke tøvet et eneste sekund med at flytte min pige, hvis jeg følte mig utryg.

Du skrev din første tråd - men gjorde jo ingen handling ud af den? Hvorfor skal vi herinde så sidde og fortælle dig endnu engang hvor vidt vi synes om du overreagerer eller ej - det fik du vel svar på første gang?

Desuden, så ved du intet om hvor vidt jeg synes det er ok. at folk spørger om de samme problemer igen og igen mht. amning osv.

Så take a chill pill will you?

Anmeld

13. september 2012

dorthemus

tinasmor skriver:

I første tråd fik du svar fra nogle der synes du overreagerede og andre der ikke synes. Det vil der så komme igen. Forstår ikke hvorfor du ikke bare snakker med din DP? Det er jo vigtigt der er en forståelse mellem jer. hvis du ikke er tryg ved at være der, så nytter det jo ikke noget at din barn skal være der i 3 år. Hvad vi andre synes/har af grænser er jo lige meget, da det er din egen mavefornemmelse der er vigtig.

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

Har forstået at denne debat ikke er velkommen, så nu bliver den lukket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.