Endnu en ups'er!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.480 visninger
22 svar
0 synes godt om
13. september 2012

Anonym trådstarter

Det er mig der står bag denne tråd:  https://www.baby.dk/debat/190341pi1/boern-13-aar/synes-det-er-lidt-af-en-upser.aspx

Denne gang laver jeg ikke en afstemning, om jeg overreagere eller ej, men vil gerne høre jeres mening........ Alle jeres meninger, men vil bare sige at i får tilbage af samme skuffe som i svarer mig med.......

Nu er min søn så kommet hjem med en skrabet næse, hele næsen, et halvrødt øre og et tandmærke hvor hans fortand har slået ind i læben!

Han er kravlet op på en eller anden legeting og dp-mor har sagt nej og taget ham ned fra den to gange...... Derefter går hun og han kravler op på den igen, falder og banker så hovedet direkte ned i gulvet.......

Hun sætter ikke *tingen væk, hun går bare.......

Ja, der var også andre børn på det tidspunkt, men jeg tænker at det hun burde gøre i den her situation var at, tage min søn og enten tage ham med sig, sætte tingen væk som han faldt ned fra eller distrahere ham med et eller andet som han så kunne lege med mens hun lige gik.......

Jeg ved selvfølgelig godt at børn slår sig, men jeg synes virkelig det er nogle tanketorsk der bliver lavet fra dp-mors side på det sidste og det gør mig altså en smule utryg.......

* Tingen er et ret højt legetårn som har hjul under og kan spille musik.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

SussieThyssen

Jeg synes hverken du overreagerer i afstemningstråden eller i dette indlæg, så jeg synes helt ærligt, at du skal få en snak med den ansvarlige i på dagplekontoret, og høre lidt om regler, forpligtelser og rettigheder, og så få en snak om dine oplevelser.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. september 2012

Loa

Den eneste måde du kan undgå der sker noget med din søn, er at gå hjemme med ham selv, så kan du være over ham 24/7.

Du kan ikke forvente der intet overhovedet nogensinde sker ham, når han er i DP, vuggestue, BH ja eller bare ude i livet.

Og så er det spørgsmålet om dig og din DP "opdrager/lærer" på to forskellige måder. Din er så åbenbart at stille alt væk som din søn kan komme til skade på, og din DP vil så hellere lære ham ikke at pille ved/klatre på/osv, ved de ting hvor han kan komme til skade.

Din DP har altså andre børn end ham, hun kan jo ikke være over det enkelte barn konstant?

Ja beklager hvis det lyder bitchy, men undrer mig bare.

Anmeld

13. september 2012

Koen.

Din udmelding om at man får tilbage af samme skuffe, lyder mere som: skriv hvad jeg vil høre eller få svar på tiltale!

Når men jeg ville trække på skulderene og tænke det sker og så hygge lidt ekstra om Mit barn den dag for det har da helt sikkert ikke været rart at falde ned..

Kan ikke lhuske om jeg har læst den anden debat, men har en vildbasse af en prinsesse så er vant til skrammer og sår

Anmeld

13. september 2012

Koen.

Loa skriver:

Den eneste måde du kan undgå der sker noget med din søn, er at gå hjemme med ham selv, så kan du være over ham 24/7.

Du kan ikke forvente der intet overhovedet nogensinde sker ham, når han er i DP, vuggestue, BH ja eller bare ude i livet.

Og så er det spørgsmålet om dig og din DP "opdrager/lærer" på to forskellige måder. Din er så åbenbart at stille alt væk som din søn kan komme til skade på, og din DP vil så hellere lære ham ikke at pille ved/klatre på/osv, ved de ting hvor han kan komme til skade.

Din DP har altså andre børn end ham, hun kan jo ikke være over det enkelte barn konstant?

Anmeld

13. september 2012

Laulund87

SussieThyssen skriver:

Jeg synes hverken du overreagerer i afstemningstråden eller i dette indlæg, så jeg synes helt ærligt, at du skal få en snak med den ansvarlige i på dagplekontoret, og høre lidt om regler, forpligtelser og rettigheder, og så få en snak om dine oplevelser.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

tanja. skriver:

Din udmelding om at man får tilbage af samme skuffe, lyder mere som: skriv hvad jeg vil høre eller få svar på tiltale!

Når men jeg ville trække på skulderene og tænke det sker og så hygge lidt ekstra om Mit barn den dag for det har da helt sikkert ikke været rart at falde ned..

Kan ikke lhuske om jeg har læst den anden debat, men har en vildbasse af en prinsesse så er vant til skrammer og sår

Det var nu ikke ment som......... Det var ment som at jeg ikke synes det er fedt at blive haglet ned men at jeg ikke må svare tilbage på samme måde....... Så du skriver bare lige hvad du har lyst til, så længe du ikke bliver sur over at jeg svare dig tilbage på samme måde

Anmeld

13. september 2012

Troldemommi

Jeg forstår godt det kan gøre ondt på dig når dit barn slår sig, det gør det vist på alle mødre og fædre når vores små pus slår sig, men jeg syntes også man skal tænke på at ALLE børn får skrammer, og det er en ting vi som forældre bare må leve med, (jeg græd engang da min lille fis slog sit hoved ned i sofabordet og hun græd ikke, men det gjorde jeg somsagt)

Men hvis du virkelig er utryk ved at have hende som dp, så må du enetn fortælle hende om din bekymring eller skifter til en anden.

Monica

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Det er ikke det det handler om..... Gider ikke forklare igen, at min søn godt må komme til skade, det er måden han kommer til skade på.......

Du kan da ikke bare sige hvad min opdragemetode er ud fra det du kan læse her, det aner du intet om...... Men nej min politik er at jeg ikke går fra et barn jeg kan se er meget interesseret i en ting der er potentiel farlig.....

Har ikke sagt noget som helst om at hun ikke har andre børn.....

Anmeld

13. september 2012

Koen.

Anonym skriver:

OOkOka

Det var nu ikke ment som......... Det var ment som at jeg ikke synes det er fedt at blive haglet ned men at jeg ikke må svare tilbage på samme måde....... Så du skriver bare lige hvad du har lyst til, så længe du ikke bliver sur over at jeg svare dig tilbage på samme måde

Okay på den måde, nej selvfølgelig skal du ikke hagles ned, hver sin mening jo og man opfatter jo ting forskelligt jeg ville ikke tage det så tungt, men er du utryg ville jeg nok tage en snak med dagplejen om det.. vi snakker altid med vores dp hvis der er noget og så finder vi ud af det sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.