Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nej 1 follikel indeholder max 1 æg.
Der er som udgangspunkt kun æg i 80% af folliklerne.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Viventerdig skriver: Uhh.. Det ved jeg sådan set ikke noget om .. Jeg har selv haft 2-3 stykker når jeg er blevet skannet .. Men ved ivf så fremprovokere man jo flere med hormoner
Uhh.. Det ved jeg sådan set ikke noget om .. Jeg har selv haft 2-3 stykker når jeg er blevet skannet .. Men ved ivf så fremprovokere man jo flere med hormoner
Kris89 skriver: Omkring menstruationstidspunktet vil flere œgblœrer (= follikler) begynde at udvikle sig i æggestokken. Op til ægløsningen, som sker ca. 14 dage inden menstruation, vil normalt kun en follikel vokse til ca. 2 cm størrelse. Ved œgløsningen sprœnges follikelvœggen, hvorefter œgcellen, som har en diameter på ca. 0,1 mm, udstødes i bughulen. Ægcellen er omgivet af et spind af celler og vil blive opfanget af œggelederens yderste del.så håber jeg bare at vi stadig kan nå det selvom vi ikke sexede igår aftes... vi gjorde dagen før og skal selvf. i aften
Omkring menstruationstidspunktet vil flere œgblœrer (= follikler) begynde at udvikle sig i æggestokken. Op til ægløsningen, som sker ca. 14 dage inden menstruation, vil normalt kun en follikel vokse til ca. 2 cm størrelse. Ved œgløsningen sprœnges follikelvœggen, hvorefter œgcellen, som har en diameter på ca. 0,1 mm, udstødes i bughulen. Ægcellen er omgivet af et spind af celler og vil blive opfanget af œggelederens yderste del.så håber jeg bare at vi stadig kan nå det selvom vi ikke sexede igår aftes... vi gjorde dagen før og skal selvf. i aften
Viventerdig skriver: YWeJeg krydser alt hvad jeg kan det jo kun godt hvis i kan uden IVF Min mens. kom idag og skal igang med hormoner torsdag
YWeJeg krydser alt hvad jeg kan det jo kun godt hvis i kan uden IVF Min mens. kom idag og skal igang med hormoner torsdag
Kris89 skriver: Wee fede nyheder. Krydser for jer. Tror på vi begge lige straks står med to streger
Wee fede nyheder. Krydser for jer. Tror på vi begge lige straks står med to streger
Bliss skriver: Ved i om 5 follikler før hormonbehandling er et ok udgangspunkt?Godt nytår!
Ved i om 5 follikler før hormonbehandling er et ok udgangspunkt?Godt nytår!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128