follikler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.044 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. september 2012

Kris89

Heysa...

En follikel på 16 mm. må da være et positivt tegn ikke????

godt nok først på CD 16...

åh lige som jeg er helt oppe og køre bliver jeg i tvivl, når det nu først er på dag 16...

det er kommet helt naturligt... er bare bange for om det er fordi de ikke udvikler sig som det skal...

hvis det nu gør det og jeg har ÆL om 3-5 dage... hvad vil man så kunnee se på en scanning på torsdag, altså efter 7 dage?

vil man kunne se at der er dannet et æg eller vil der bare være "tomt".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

La´chrissen

Kris89 skriver:

Heysa...

åh lige som jeg er helt oppe og køre bliver jeg i tvivl, når det nu først er på dag 16...

det er kommet helt naturligt... er bare bange for om det er fordi de ikke udvikler sig som det skal...

hvis det nu gør det og jeg har ÆL om 3-5 dage... hvad vil man så kunnee se på en scanning på torsdag, altså efter 7 dage?

16mm er da en flot størrelse

Jeg er lidt i tvivl om resten af dine spørgsmål

Anmeld

13. september 2012

Kris89

La´chrissen skriver:

16mm er da en flot størrelse

Jeg er lidt i tvivl om resten af dine spørgsmål

Tak for svar

Hvad vil man kunne se på en scanning om en uge?

Tænker både hvad vil man kunne se hvis jeg nu Har haft ægløsning og hvad vil man kunne se hvis jeg nu ikke har haft ægløsning.? Ved Du det?

Anmeld

13. september 2012

La´chrissen

Kris89 skriver:

Tak for svar

Hvad vil man kunne se på en scanning om en uge?

Tænker både hvad vil man kunne se hvis jeg nu Har haft ægløsning og hvad vil man kunne se hvis jeg nu ikke har haft ægløsning.? Ved Du det?

En tom og en fyldt ægblære. Alt efter om du har haft eller ej.

Anmeld

14. september 2012

Kris89

La´chrissen skriver:

En tom og en fyldt ægblære. Alt efter om du har haft eller ej.

Er det ægget de ville kunne se? Eller bare æggestokken?

Anmeld

14. september 2012

Viventerjer

Kris89 skriver:

Heysa...

16 mm er flot !! Når de skal tage ud til ivf f.eks vil de gerne have de er 22 mm hvis jeg ikke tager så meget fejl

De vil højst sansynligvis kunne se at, der har været follikler det kan de med mig når jeg bliver skannet efter en ægløsning

De kan ikke se om du har æg i folliklerne.. Det kan man hellere ikke se i et ivf forløb før man tømmer folliklerne .. Så man kan både have 10 follikler, men så kun indeholde 5 æg.. Du kan også opleve at, have 10 follikler, hvor der er 10 æg i

Anmeld

14. september 2012

La´chrissen

Kris89 skriver:

Er det ægget de ville kunne se? Eller bare æggestokken?

De kan se på scanningen at ægblæren er tom fordi den er lidt mere "krøllet" i kanten. De viste mig det i går da jeg fik lagt æg op. Men som en anden skriver, de kan jo kun se at du har haft ægløsning. Men hvordan ægget er kan de ikke se medmindre de selv suger dem ud, mener jeg

Anmeld

14. september 2012

Kris89

Viventerdig skriver:

16 mm er flot !! Når de skal tage ud til ivf f.eks vil de gerne have de er 22 mm hvis jeg ikke tager så meget fejl

De vil højst sansynligvis kunne se at, der har været follikler det kan de med mig når jeg bliver skannet efter en ægløsning

De kan ikke se om du har æg i folliklerne.. Det kan man hellere ikke se i et ivf forløb før man tømmer folliklerne .. Så man kan både have 10 follikler, men så kun indeholde 5 æg.. Du kan også opleve at, have 10 follikler, hvor der er 10 æg i

men nu bliver jeg jo helt nervøs... han nævnte kun en follikel?? kan den indeholde flere ææg eller hvordan?? ihh. meget lettere når det handler om mens og ÆL bare

Anmeld

14. september 2012

Kris89

La´chrissen skriver:

De kan se på scanningen at ægblæren er tom fordi den er lidt mere "krøllet" i kanten. De viste mig det i går da jeg fik lagt æg op. Men som en anden skriver, de kan jo kun se at du har haft ægløsning. Men hvordan ægget er kan de ikke se medmindre de selv suger dem ud, mener jeg

det er egentlig også bare det jeg ønsker at vide, altså om jeg overhovedet har ÆL..

min cyklus er på 33-39 dage, men de to gange jeg har fået to streger har været på 28. dagen, altså med normal cyklus, så jeg er bange for om jeg overhovedet har ÆL i de cyklusser der er lange...

ihh det er forvirrende...

Anmeld

15. september 2012

Viventerjer

Kris89 skriver:

men nu bliver jeg jo helt nervøs... han nævnte kun en follikel?? kan den indeholde flere ææg eller hvordan?? ihh. meget lettere når det handler om mens og ÆL bare

Uhh.. Det ved jeg sådan set ikke noget om .. Jeg har selv haft 2-3 stykker når jeg er blevet skannet .. Men ved ivf så fremprovokere man jo flere med hormoner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.