Mylicon - hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

Vivian87

Jeg mener vi gav 10 dråber 2-3 gange om dagen en 10-15 min før hun skulle spise. Vi tog hende med ind på puslebordet, gav hende dråberne på en ske, puslede og hyggede en 10 min. og varmede så en flaske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

Masig

Vivian87 skriver:

Jeg mener vi gav 10 dråber 2-3 gange om dagen en 10-15 min før hun skulle spise. Vi tog hende med ind på puslebordet, gav hende dråberne på en ske, puslede og hyggede en 10 min. og varmede så en flaske

Ok, jeg prøver at skifte ham og lege lidt og se om det kan holde ham beskæftiget indtil der er gået de der 10-15 min...

Og så vil jeg lige prøve at give ham det med ske næste gang, der står bare på sedlen at det skal tages med vand eller mælk (til voksne altså), men må se hvad der virker bedst...

Anmeld

14. september 2012

kekp

Masig skriver:

Ja man må jo prøve sig lidt frem... Hvad gav i det med? Brugte i mælk eller noget andet? For hvis jeg varmer en hel flaske for at give ham det, skal den jo stå og vente de der 15 min, det ved jeg ikke om den må mht bakterier?

Ellers tænker jeg at give det med kamille te, som han i forvejen får lidt af i løbet af dagen, også pga maven...

Min søn fik dem bare på en ske. Han synes at det var nam nam

Håber at de virker for jer

Anmeld

14. september 2012

Masig

kekp skriver:

Min søn fik dem bare på en ske. Han synes at det var nam nam

Håber at de virker for jer

Ok, jamen så vil jeg da prøve det

Håber også det virker, men lader til allerede nu at der er sket en bedring... Han har ikke været nær så pylret idag som han plejer, han har sovet mere, og i morges da jeg gav ham, sov han videre med det samme efter maden uden problemer. Han plejer ellers at vende og dreje sig og brokke sig i lang tid efter, men han faldt bare til ro med det samme.. Så håber det virker, så vi får en mere glad og tilfreds dreng

Anmeld

14. september 2012

kekp

Masig skriver:

Ok, jamen så vil jeg da prøve det

Håber også det virker, men lader til allerede nu at der er sket en bedring... Han har ikke været nær så pylret idag som han plejer, han har sovet mere, og i morges da jeg gav ham, sov han videre med det samme efter maden uden problemer. Han plejer ellers at vende og dreje sig og brokke sig i lang tid efter, men han faldt bare til ro med det samme.. Så håber det virker, så vi får en mere glad og tilfreds dreng

Ej hvor dejligt

Herhjemme virkede Mylicon ikke men det er også forskelligt fra baby til baby om det har nogen effekt. Det er da super hvis det virker hjemme hos jer

Anmeld

14. september 2012

Masig

kekp skriver:

Ej hvor dejligt

Herhjemme virkede Mylicon ikke men det er også forskelligt fra baby til baby om det har nogen effekt. Det er da super hvis det virker hjemme hos jer

Ja nu må vi se, det kan jo have været tilfældigt... Vi er jo lige startet så er svært at sige om det hjælper endnu... Men vi håber...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.