Mylicon - hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. september 2012

Masig

Jer der bruger mylicon, hvordan gør I det? Altså hvornår, hvor ofte og hvor meget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

HeidiØ

Masig skriver:

Jer der bruger mylicon, hvordan gør I det? Altså hvornår, hvor ofte og hvor meget?

Jeg aner det ikke, har aldrig brugt det, men vil lige oppe den for dig, så du måske ku få et svar

Anmeld

14. september 2012

Max

Vi gav 13 dråber 15 min før hvert måltid - efter anvisning fra vores sp

Anmeld

14. september 2012

Muffinmus

to tre gange om dagen, og med en ske ca 10 min inden brystet kom frem...hvis vi kunne trække den så læange

Anmeld

14. september 2012

Masig

HeidiØ skriver:

Jeg aner det ikke, har aldrig brugt det, men vil lige oppe den for dig, så du måske ku få et svar

Tak

Anmeld

14. september 2012

Masig

Max skriver:

Vi gav 13 dråber 15 min før hvert måltid - efter anvisning fra vores sp

Men man ved jo ikke hvornår han bliver sulten

Anmeld

14. september 2012

Masig

MariaE skriver:

to tre gange om dagen, og med en ske ca 10 min inden brystet kom frem...hvis vi kunne trække den så læange

Det er jo det, når han først er sulten skal det altså være NU!!! Så er det jo svært at give 15 min før måltid...

Anmeld

14. september 2012

Muffinmus

ja, så plejede jeg at skifte ble, synge en sang ovs til der var gået mindst 10 min:-)

Anmeld

14. september 2012

Masig

MariaE skriver:

ja, så plejede jeg at skifte ble, synge en sang ovs til der var gået mindst 10 min:-)

Ja man må jo prøve sig lidt frem... Hvad gav i det med? Brugte i mælk eller noget andet? For hvis jeg varmer en hel flaske for at give ham det, skal den jo stå og vente de der 15 min, det ved jeg ikke om den må mht bakterier?

Ellers tænker jeg at give det med kamille te, som han i forvejen får lidt af i løbet af dagen, også pga maven...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.