er bare så spændt og meget nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2012

BigHope13

M (: skriver:

Men husk at målet er en baby - og nogen gange kommer det helt naturligt, når kiloene går ned af! 

Ja skal lige have det hele fordøjet og så det bare med at sætte fokus på vægttab, glemme baby projektet lidt og så håbe at det lykkedes.
men ja det er bare nemmere sagt end gjort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

M (:

BigBabyWish12 skriver:

Ja skal lige have det hele fordøjet og så det bare med at sætte fokus på vægttab, glemme baby projektet lidt og så håbe at det lykkedes.
men ja det er bare nemmere sagt end gjort

Ja, 100%. Men målet er SÅ vigtigt, at man ikke KAN give op - og det er da en seriøs motivationsfakttor!! 

Glæder mig til at støtte dig i kampen! Meld dig evt. i fgl. gruppe på facebook: Tabergruppen det er en hemmelig gruppe KUN for baby.dk-brugere, som ønsker støtte i kampen mod kiloene (:

Anmeld

13. september 2012

La´chrissen

Jeg sender dig en masse for at du når dit mål til januar. Du skal nok nå det, især når man ved at guleroden er en baby. Held og lykke, du skal sgu nok klare det, ellers har du jo denne side til at søge en masse fif og støtte fra, Det skal nok gå

Anmeld

13. september 2012

BigHope13

Ja, 100%. Men målet er SÅ vigtigt, at man ikke KAN give op - og det er da en seriøs motivationsfakttor!! 

Glæder mig til at støtte dig i kampen! Meld dig evt. i fgl. gruppe på facebook: Tabergruppen det er en hemmelig gruppe KUN for baby.dk-brugere, som ønsker støtte i kampen mod kiloene (:

Ja det er den bedste motivation man overhovedet kan tænke sig til så det skal bare lykkedes tusind tak for liket det vil jeg helt sikkert benytte mig af.
og tusind tak for din støtte

Anmeld

13. september 2012

Miin'Baby'Mus

BigBabyWish12 skriver:

Puha ja nu kommer det hele tæt på, jeg har pco og har været gennem gynækolog i et år nu og vi har forsøgt at blive gravide siden dec 2010.
I dag kl 16.20 skal vi så til en par samtale, sidst jeg var der for 4 mdr siden fik jeg at vide vi skulle igang med insemination men at jeg skulle blive ved med at tabe mig sådan at jeg kunne komme videre til reagens behandling hvis det skulle blive aktuelt. Samt startede jeg op på metformin.

Nu er de 4 mdr så gået, har ikke tabt mig et gram tværtimod har jeg taget 2 kg på om det kan være pga metformin ved jeg ikke men min psyke har været kørt godt og grundig ned fordi jeg synes det hele er så uretfærdigt,

Så ja det hele har været så hårdt, og nu jeg bare så nervøs for at jeg måske stadig skal tabe mig før de vil hjælpe yderligere, og spændt fordi jeg sådan håber vi kan komme igang snart, helst i år.
Mener han sagde sidst at jeg ikke behøvede tabe mig for at blive insemineret men at det selvfølge ville gavne.

Så ja ville ikke så meget med det, måske bedre om et par krydsede fingre så vi kan komme et skridt videre mod vores drøm.

Uha da, håber at det gik godt  

Anmeld

13. september 2012

M (:

BigBabyWish12 skriver:

Ja det er den bedste motivation man overhovedet kan tænke sig til så det skal bare lykkedes tusind tak for liket det vil jeg helt sikkert benytte mig af.
og tusind tak for din støtte

Glæder mig til at se dig i gruppen (:

Anmeld

13. september 2012

BigHope13

La´chrissen skriver:

Jeg sender dig en masse for at du når dit mål til januar. Du skal nok nå det, især når man ved at guleroden er en baby. Held og lykke, du skal sgu nok klare det, ellers har du jo denne side til at søge en masse fif og støtte fra, Det skal nok gå

Tusind tak for krydsede fingre og kram det varmer på en følelsesmæssig hård dag, skal bare tænke baby ude i horisonten så håber jeg det kan få hverdag til at gå de næste 4 mdr ved det bliver hårdt men det er jo også det værd hvis vores største drøm går i opfyldelse..
Åh hvor jeg håber det lykkedes og ja det godt jeg kan bruge siden her til opbakning og måske også et spark i måsen.

Anmeld

13. september 2012

BigHope13

Loui Norman skriver:

Uha da, håber at det gik godt  

Det gik slet slet ikke godt søde, fik at vide jeg kunne komme igen til januar og at jeg skulle tabe mig mindst 14 kg før han kunne gøre mere for mig så jeg har bare mest lyst til at gå under dynen og aldrig stå op

Anmeld

13. september 2012

BigHope13

Glæder mig til at se dig i gruppen (:

Anmeld

13. september 2012

Miin'Baby'Mus

BigBabyWish12 skriver:

Det gik slet slet ikke godt søde, fik at vide jeg kunne komme igen til januar og at jeg skulle tabe mig mindst 14 kg før han kunne gøre mere for mig så jeg har bare mest lyst til at gå under dynen og aldrig stå op

Årh for helvede. Sikke en idiot da  Ej det er jeg så ked af søde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.