Puha ja nu kommer det hele tæt på, jeg har pco og har været gennem gynækolog i et år nu og vi har forsøgt at blive gravide siden dec 2010.
I dag kl 16.20 skal vi så til en par samtale, sidst jeg var der for 4 mdr siden fik jeg at vide vi skulle igang med insemination men at jeg skulle blive ved med at tabe mig sådan at jeg kunne komme videre til reagens behandling hvis det skulle blive aktuelt. Samt startede jeg op på metformin.
Nu er de 4 mdr så gået, har ikke tabt mig et gram tværtimod har jeg taget 2 kg på

om det kan være pga metformin ved jeg ikke men min psyke har været kørt godt og grundig ned fordi jeg synes det hele er så uretfærdigt,
Så ja det hele har været så hårdt, og nu jeg bare så nervøs for at jeg måske stadig skal tabe mig før de vil hjælpe yderligere, og spændt fordi jeg sådan håber vi kan komme igang snart, helst i år.
Mener han sagde sidst at jeg ikke behøvede tabe mig for at blive insemineret men at det selvfølge ville gavne.
Så ja ville ikke så meget med det, måske bedre om et par krydsede fingre så vi kan komme et skridt videre mod vores drøm.
Anmeld