er bare så spændt og meget nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. september 2012

BigHope13

Puha ja nu kommer det hele tæt på, jeg har pco og har været gennem gynækolog i et år nu og vi har forsøgt at blive gravide siden dec 2010.
I dag kl 16.20 skal vi så til en par samtale, sidst jeg var der for 4 mdr siden fik jeg at vide vi skulle igang med insemination men at jeg skulle blive ved med at tabe mig sådan at jeg kunne komme videre til reagens behandling hvis det skulle blive aktuelt. Samt startede jeg op på metformin.

Nu er de 4 mdr så gået, har ikke tabt mig et gram tværtimod har jeg taget 2 kg på om det kan være pga metformin ved jeg ikke men min psyke har været kørt godt og grundig ned fordi jeg synes det hele er så uretfærdigt,

Så ja det hele har været så hårdt, og nu jeg bare så nervøs for at jeg måske stadig skal tabe mig før de vil hjælpe yderligere, og spændt fordi jeg sådan håber vi kan komme igang snart, helst i år.
Mener han sagde sidst at jeg ikke behøvede tabe mig for at blive insemineret men at det selvfølge ville gavne.

Så ja ville ikke så meget med det, måske bedre om et par krydsede fingre så vi kan komme et skridt videre mod vores drøm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

Joerse

Jeg  I hvert fald alt hvad der kan krydses..

Håber i for noget positivt af vide..

Anmeld

13. september 2012

M (:

BigBabyWish12 skriver:

Puha ja nu kommer det hele tæt på, jeg har pco og har været gennem gynækolog i et år nu og vi har forsøgt at blive gravide siden dec 2010.
I dag kl 16.20 skal vi så til en par samtale, sidst jeg var der for 4 mdr siden fik jeg at vide vi skulle igang med insemination men at jeg skulle blive ved med at tabe mig sådan at jeg kunne komme videre til reagens behandling hvis det skulle blive aktuelt. Samt startede jeg op på metformin.

Nu er de 4 mdr så gået, har ikke tabt mig et gram tværtimod har jeg taget 2 kg på om det kan være pga metformin ved jeg ikke men min psyke har været kørt godt og grundig ned fordi jeg synes det hele er så uretfærdigt,

Så ja det hele har været så hårdt, og nu jeg bare så nervøs for at jeg måske stadig skal tabe mig før de vil hjælpe yderligere, og spændt fordi jeg sådan håber vi kan komme igang snart, helst i år.
Mener han sagde sidst at jeg ikke behøvede tabe mig for at blive insemineret men at det selvfølge ville gavne.

Så ja ville ikke så meget med det, måske bedre om et par krydsede fingre så vi kan komme et skridt videre mod vores drøm.

for at samtalen gik godt! 

Anmeld

13. september 2012

BigHope13

Joersholm skriver:

Jeg  I hvert fald alt hvad der kan krydses..

Håber i for noget positivt af vide..

Tak for de krydsede fingre. Desværre hjalp det ikke så meget, fik blot en ny tid til jan og fik at vide jeg skulle have tabt mig 14 kg inden de ville gå videre. ved godt jeg er overvægtig ja vejer 102 kg men har allerede tabt mig 16 kg og rigtig tilfreds men ny føler jeg mig igen som den fedeste ko i verden og det hele bare er min skyld. og det er jo min skyld vi ikke er gravide endnu

åh ha det hele er en stor lort.

Anmeld

13. september 2012

BigHope13

M (: skriver:

hjæl

for at samtalen gik godt! 

Det gik desværre rigtig skidt, vi får ikke lov at komme igang i år. Fik blot en tid til jan og beskeden at skulle have tabt mig mindst 14 kg.
Har allerede tabt mig 16 kg føler bare det er vejen uden ende det her, kan snart ikke mere

Anmeld

13. september 2012

Kris89

BigBabyWish12 skriver:

Anmeld

13. september 2012

BigHope13

Kris89 skriver:

Mange tak for de varmer nu her hvor det hele er overstået og gik rigtig dårligt. Det var desværre det værste jeg frygtede at skulle vente yderligere 4 mdr og have tabt 14 kg inden han vil gøre mere ved mig.

Anmeld

13. september 2012

M (:

BigBabyWish12 skriver:

Det gik desværre rigtig skidt, vi får ikke lov at komme igang i år. Fik blot en tid til jan og beskeden at skulle have tabt mig mindst 14 kg.
Har allerede tabt mig 16 kg føler bare det er vejen uden ende det her, kan snart ikke mere

Ej, det er jeg sgu ked af at høre.. Er det realistisk at tabe 14 kg inden januar? 

Anmeld

13. september 2012

BigHope13

M (: skriver:

Ej, det er jeg sgu ked af at høre.. Er det realistisk at tabe 14 kg inden januar? 

Jeg tabte mig 16 kg sidste år på tre mdr ved at lægge min kost om men så stoppede det fuldstændig fra den ene uge til den anden og det har været en kamp for mig at blive på rette kurs hvad kost og motion angår så kan slet ikke se hvordan jeg skal tabe så meget. må bare tage 1 kg af gangen og kun koncentrere mig om det. men det virker bare så uoverskueligt lige nu.

Anmeld

13. september 2012

M (:

BigBabyWish12 skriver:

Jeg tabte mig 16 kg sidste år på tre mdr ved at lægge min kost om men så stoppede det fuldstændig fra den ene uge til den anden og det har været en kamp for mig at blive på rette kurs hvad kost og motion angår så kan slet ikke se hvordan jeg skal tabe så meget. må bare tage 1 kg af gangen og kun koncentrere mig om det. men det virker bare så uoverskueligt lige nu.

Men husk at målet er en baby - og nogen gange kommer det helt naturligt, når kiloene går ned af! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.