Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
maryjane skriver: Tillykke med din dejlige dreng Fatter heller ikke at det allerede er nu de fylder år for første gang iiih
Tillykke med din dejlige dreng Fatter heller ikke at det allerede er nu de fylder år for første gang iiih
Tak søde! Ja, det er bare så viiiildt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HeidiØ skriver: Tænk engang.. for et år siden lå jeg på Randers sygehus og om 3½ time kom William til verden. Jeg forstår SLET SLET ikke hvor tiden blev af! Min dreng er officelt en tumling! HURRA!
Tænk engang.. for et år siden lå jeg på Randers sygehus og om 3½ time kom William til verden. Jeg forstår SLET SLET ikke hvor tiden blev af!
Min dreng er officelt en tumling! HURRA!
Stort tillykke med ham!
HeidiØ skriver: Iih tillykke med hende .. og vejret er bare skønt! De har været artige - vejret er ihvertfald her på Århus egnen
Iih tillykke med hende .. og vejret er bare skønt! De har været artige - vejret er ihvertfald her på Århus egnen
Ja her ved Herning har vi også dejligt vejr, anderledes ka det da ik være Vh stine
M (: skriver: Stort tillykke med ham!
Tusind tak!
StineW79 skriver: Ja her ved Herning har vi også dejligt vejr, anderledes ka det da ik være Vh stine
Skøøønt! Tæt på min hjem-egn (Holstebro)
Tillykke med ham
Laulund87 skriver: Tillykke med ham
Tak søde!
_-Kathrine-_ skriver: Stort tillykke med ham!!
Stort tillykke med ham!!
Tuuuusind tak!
tillykke med ham søde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128