Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tænk engang.. for et år siden lå jeg på Randers sygehus og om 3½ time kom William til verden. Jeg forstår SLET SLET ikke hvor tiden blev af!
Min dreng er officelt en tumling! HURRA!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HeidiØ skriver: Tænk engang.. for et år siden lå jeg på Randers sygehus og om 3½ time kom William til verden. Jeg forstår SLET SLET ikke for tiden blev af! Min dreng er officelt en tumling! HURRA!
Tænk engang.. for et år siden lå jeg på Randers sygehus og om 3½ time kom William til verden. Jeg forstår SLET SLET ikke for tiden blev af!
stort tillykke med ham idag for et år siden kom min Laura også til verden! tillykke med dem
Frøken Christiansen skriver: stort tillykke med ham idag for et år siden kom min Laura også til verden! tillykke med dem
iiih tillykke med din Laura osse
Hailiesmom11 skriver: Stort tillykke med ham.. husker det selv alt for godt
Stort tillykke med ham.. husker det selv alt for godt
Tak søde! .. åh ha ja..
Stort tillykke med ham! Og børn født d13/9 er bare dejlig! Thea bliver nemlig 4 år i dag, og ja de bliver bare alt for hurtig store Vh stine
StineW79 skriver: Stort tillykke med ham! Og børn født d13/9 er bare dejlig! Thea bliver nemlig 4 år i dag, og ja de bliver bare alt for hurtig store Vh stine
Iih tillykke med hende .. og vejret er bare skønt! De har været artige - vejret er ihvertfald her på Århus egnen
Nåå. Kæmpe tillykke
Tillykke med din dejlige dreng Fatter heller ikke at det allerede er nu de fylder år for første gang iiih
LR85 skriver: Nåå. Kæmpe tillykke
Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128