Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, det bliver nok lidt bøvlet uanset hvordan man vender og drejer den.
Da vi boede i lejlighed, gjorde jeg det, at jeg bar selve overdelen op og lod stellet stå i et aflåst skur. Du kan jo evt. nøjes med, bare at tage ovedelen op til natten.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SukkerDronning skriver: Ja, det bliver nok lidt bøvlet uanset hvordan man vender og drejer den. Da vi boede i lejlighed, gjorde jeg det, at jeg bar selve overdelen op og lod stellet stå i et aflåst skur. Du kan jo evt. nøjes med, bare at tage ovedelen op til natten.
Nå ja, super smart idé faktisk.. Det er ikke så slemt at jeg ikke lige kan tage overdelen med ned..
Vi får det sorte rustfrie stel fra Emmaljunga (letvægtstellet) det burde være rimelig godt, så mon ikke den kan holde til at stå i et skur?
BabyWish2012 <3 skriver: Nå ja, super smart idé faktisk.. Det er ikke så slemt at jeg ikke lige kan tage overdelen med ned.. Vi får det sorte rustfrie stel fra Emmaljunga (letvægtstellet) det burde være rimelig godt, så mon ikke den kan holde til at stå i et skur?
Jo sagtens! Altså den emmaljunga jeg havde tog ihvertfald ikke skade, på nogen måde!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128