Hvad ville I gøre? (Barnevogn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.916 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. september 2012

M&N

Vi har valgt vores barnevogn og reserveret den.  Emmaljunga 2012 modellen, limited edition, og med alt til den skal vi give 9700 (vi har valgt letvægtsstel samt det sorte stel) 

Vi skal med stor sansynlighed flytte til en lejlighed på 1. sal (man kommer ind udefra) hvor man kommer op ad en trappe. Der er ikke elevator. Hvad skal vi gøre med at stille den? Jeg vil meget gerne gå mange ture samt vi har hunde så prinsessen skal jo gerne kunne komme med ud.

Men åh, det er besværligt hvis jeg skal have en 15-16 kg barnevogn + indhold + baby NED af en trappe fra 1. sal. Vi kan vælge at stille den nede hvor der et åben skur til cykler, ellers får vi et aflåst skur, men det er jo en "slags udenfor" og hvis den skal stå der permanent hvad så med standen af vognen? Vil jo gerne passe på den så meget jeg nu kan. 

Nogle der har nogle råd om hvor vi skal stille barnevognen osv.

Det er vildt upraktisk ja, men aaargh, har ikke engang født hende endnu og så spekulerer jeg over dette.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

henh01

Har I ikke en kælder? at tage vognen med op og ned af trapperne er ikkeholdbart og ødelægger stellet.

Anmeld

13. september 2012

MorDk

Har I slet ik noget kælderrum eller andet rum hvor barnevognen kan stå? Jeg personligt ville ikke lade den stå ude..

Anmeld

13. september 2012

M&N

henh01 skriver:

Har I ikke en kælder? at tage vognen med op og ned af trapperne er ikkeholdbart og ødelægger stellet.

Nej præcis og det er det jeg tænker.

Vi har ikke en kælder kun det skur udenfor der er lukket  og låst.

Anmeld

13. september 2012

M&N

MorDk skriver:

Har I slet ik noget kælderrum eller andet rum hvor barnevognen kan stå? Jeg personligt ville ikke lade den stå ude..

Vi har det åbne cykelskur til alle samt et personligt skur som kan låses af og er lukket (hvor man kan opbevarer sine ting)

Anmeld

13. september 2012

Madam Blå

BabyWish2012 <3 skriver:

Vi har valgt vores barnevogn og reserveret den.  Emmaljunga 2012 modellen, limited edition, og med alt til den skal vi give 9700 (vi har valgt letvægtsstel samt det sorte stel) 

Vi skal med stor sansynlighed flytte til en lejlighed på 1. sal (man kommer ind udefra) hvor man kommer op ad en trappe. Der er ikke elevator. Hvad skal vi gøre med at stille den? Jeg vil meget gerne gå mange ture samt vi har hunde så prinsessen skal jo gerne kunne komme med ud.

Men åh, det er besværligt hvis jeg skal have en 15-16 kg barnevogn + indhold + baby NED af en trappe fra 1. sal. Vi kan vælge at stille den nede hvor der et åben skur til cykler, ellers får vi et aflåst skur, men det er jo en "slags udenfor" og hvis den skal stå der permanent hvad så med standen af vognen? Vil jo gerne passe på den så meget jeg nu kan. 

Nogle der har nogle råd om hvor vi skal stille barnevognen osv.

Det er vildt upraktisk ja, men aaargh, har ikke engang født hende endnu og så spekulerer jeg over dette.. 

Hvis du har et skur, ville jeg sætte den derind. Så den ikke skal stå ude i regn og sne. Vi bor i stuen, og barnevognen stå i skuret. Jeg tager dog dyne og madras med ind, så det ikke bliver koldt af at stå ude.

Anmeld

13. september 2012

henh01

BabyWish2012 <3 skriver:

Nej præcis og det er det jeg tænker.

Vi har ikke en kælder kun det skur udenfor der er lukket  og låst.

tror du ikke den kan stå i skuret uden at få fugt?

Anmeld

13. september 2012

M&N

henh01 skriver:

tror du ikke den kan stå i skuret uden at få fugt?

Tjo måske, men manden er ikke meget for det men det er det eneste jeg umiddelbare ville føle mig tryg ved at stille den. Det er et helt almindeligt træskur med låst osv

Anmeld

13. september 2012

henh01

BabyWish2012 <3 skriver:

Tjo måske, men manden er ikke meget for det men det er det eneste jeg umiddelbare ville føle mig tryg ved at stille den. Det er et helt almindeligt træskur med låst osv

så ville jeg sætte den der og hvis du er bekymret for om den kommer til at få skader af det så ville jeg nok købe en pæn brugt vogn til billigere penge sådan I har mulighed for at skifte den ud på et tidspunkt

Anmeld

13. september 2012

M&N

henh01 skriver:

så ville jeg sætte den der og hvis du er bekymret for om den kommer til at få skader af det så ville jeg nok købe en pæn brugt vogn til billigere penge sådan I har mulighed for at skifte den ud på et tidspunkt

Hehe det er manden ikke helt med på.. Han og jeg har været hooked på denne barnevogn siden.. Ja!! For altid og man kan ikke få den brugt

Må nok stille den derind men kan man gøre sådan hvor man kan putte noget over vognen så den måske er bedre isoleret?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.