Rygning og amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2012

MorDk

Talbutikken skriver:

Til jer andre... Hvis ikke har andet end dårligt at tilføje om at ts ryger en smøg eller to så lad dog vær med at svare...

Hun skriver at hun har dårlig samvittighed og jeres indlæg er da slet ikke med til at gøre den bedre...  Det må sgu være trist at være så perfekt, at man har behov for at dunke andre oven i hoved

Slap lige af....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

Finemoar<3

Talbutikken skriver:

Til jer andre... Hvis ikke har andet end dårligt at tilføje om at ts ryger en smøg eller to så lad dog vær med at svare...

Hun skriver at hun har dårlig samvittighed og jeres indlæg er da slet ikke med til at gøre den bedre...  Det må sgu være trist at være så perfekt, at man har behov for at dunke andre oven i hoved

Sikke da en dejlig tone du kommer med

TS - det skader dit barn uanset hvordan du vender din rygning - men det er dit eget valg om du forsætter!!

Jeg overvejer at starte igen, men skal lige have julen forbi som ikke-ryger

Anmeld

13. september 2012

MorDk

Finemoar<3 skriver:

Sikke da en dejlig tone du kommer med

TS - det skader dit barn uanset hvordan du vender din rygning - men det er dit eget valg om du forsætter!!

Jeg overvejer at starte igen, men skal lige have julen forbi som ikke-ryger

Ellers flot du har holdt den så længe... Hvorfor ikke blive ved som IKKE-ryger?

Anmeld

13. september 2012

Finemoar<3

MorDk skriver:

Ellers flot du har holdt den så længe... Hvorfor ikke blive ved som IKKE-ryger?

Jeg savner mine smøger, virkelig meget og ligesom TS, ville jeg bruge det som MIN alene tid når musen er kommet i seng

Har faktisk taget 2 hiv, men det smagte så dårligt at jeg blev skide sur og knækkede smøgen

Anmeld

13. september 2012

klmf

Hvis du

- kun ryger om aftenen, hvor du først skal amme igen næste morgen

- altid vasker hænder og ansigt og skifter tøj inden du rører bebs igen

- selvfølgelig kun ryger udenfor (emhætte-trickset er ikke godt)

Så har du taget de forholdsregler, du kan for at imødekomme barnets sundhed og tager det fornødne ansvar for at din last ikke skal påvirke barnet. Synes næsten ikke man kan gøre det bedre.

Det kan jo være, du finder motivationen til at holde op senere!

Anmeld

13. september 2012

MorDk

Finemoar<3 skriver:

Jeg savner mine smøger, virkelig meget og ligesom TS, ville jeg bruge det som MIN alene tid når musen er kommet i seng

Har faktisk taget 2 hiv, men det smagte så dårligt at jeg blev skide sur og knækkede smøgen

HAHA ok .... smiler de "Hormoner"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.