Rygning og amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.509 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg er mor til en dreng på 8 uger. Jeg ammer ham om dagen til der ikk er mere tilbage så for han. MMe aften/nat. Jeg har ikke røget under min graviditet, men før, men har efter vores temmelig traumatiske fødsels oplevelse, begyndt at ryge igen�� jeg ryger 2 om dagen og først om aftenen når jeg ved han kun skal ha MMe, føler bare så dårlig samvittighed samtidig med det også bare tiltrængt  at i slutningen af dagen, kan sætte mig ud og have 5 min "alene/mig" tid. Jeg føler mig bare som en dårlig mor..... Har virkelig brug for feedback 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

TeamRocket

Da vi fik den første havde jeg også brug for min mig tid på altanen om aftenen med en smøg i den ene hånd og min mobil i den anden. Men jeg gav 100% flaske. Men derfor kan jeg godt følge at du har brug for bare at være dig! Dog vil jeg lige minde om hvor farligt rygning er for især spædbørn, så ryg altid uden for, og husk at vaske hænder og skifte tøj

Anmeld

13. september 2012

FrkRaarup

Anonym skriver:

Jeg er mor til en dreng på 8 uger. Jeg ammer ham om dagen til der ikk er mere tilbage så for han. MMe aften/nat. Jeg har ikke røget under min graviditet, men før, men har efter vores temmelig traumatiske fødsels oplevelse, begyndt at ryge igen�� jeg ryger 2 om dagen og først om aftenen når jeg ved han kun skal ha MMe, føler bare så dårlig samvittighed samtidig med det også bare tiltrængt  at i slutningen af dagen, kan sætte mig ud og have 5 min "alene/mig" tid. Jeg føler mig bare som en dårlig mor..... Har virkelig brug for feedback 

Det anbefales at man ikke ryger 4timer inden amning!

Anmeld

13. september 2012

raca

når du har været stoppet, så ville jeg finde en anden måde og skabe alene tid og af slapning på... men på den anden side du stopper jo nok med at amme ret hurtigt, når du suplere på den måde..

de patikler der er i røgen sidder på dig og kan være i værste fald skyl i vugge død+ det kan påvirke mælkemængden.

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

Der går i hvert fald også mindst 6 timer før han blir ammet igen, og ryger selvfølgelig altid udenfor. 

Snakkede med min sp om min rygning, og hun sagde at jeg skulle begrænse deT, hvilket jeg allerede gør og iøvrigt ALTID Skal ryge efter amning.

og det anbefales at man ammer selvom man er ryger.

Håber dog at jeg kan fortsætte på den her måde med amning og MME...

Anmeld

13. september 2012

MorDk

Anonym skriver:

Der går i hvert fald også mindst 6 timer før han blir ammet igen, og ryger selvfølgelig altid udenfor. 

Snakkede med min sp om min rygning, og hun sagde at jeg skulle begrænse deT, hvilket jeg allerede gør og iøvrigt ALTID Skal ryge efter amning.

og det anbefales at man ammer selvom man er ryger.

Håber dog at jeg kan fortsætte på den her måde med amning og MME...

Hmm... ja men alligevel! Det er jo bedst at lade være... for dig og ikke mindst dit barn!

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

Du har helt ret, men det er desværre nemmere sagt end gjort, omend man hjertens gerne vil��

Anmeld

13. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anonym skriver:

Jeg ammer min søn og har røget, siden han blev født.
Det er naturligvis ikke optimalt, men det er nu engang mit valg.
Jeg ryger om aftenen, når ungerne er puttet, og jeg har min alene tid, hvor jeg får lov til at slappe af.

Jeg synes, det er op til den enkelte, hvad man gør

Anmeld

13. september 2012

Talbutikken

Anonym skriver:

Du er ligeså god en mor som alle de ikke rygende mødre...

Tag dine 5 min. alene tid med god samvittighed!

Beder med en ikke stesset mor, der ryger 2 smøger om dagen end en mor som er stesset og ked af det!

Anmeld

13. september 2012

Talbutikken

Til jer andre... Hvis ikke har andet end dårligt at tilføje om at ts ryger en smøg eller to så lad dog vær med at svare...

Hun skriver at hun har dårlig samvittighed og jeres indlæg er da slet ikke med til at gøre den bedre...  Det må sgu være trist at være så perfekt, at man har behov for at dunke andre oven i hoved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.