Måske gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Det er helt sikkert også det bedste tegn

Jeg skulle have mens i dag, og jeg tror nok også først rigtigt på det, når weekenden er overstået uden mens

Så er det bare om at krydse fingre og håbe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

Jupiter

Anonym skriver:

Så er det bare om at krydse fingre og håbe!

Nemlig

Anmeld

14. september 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg tror altså det er dig,der ikke ved hvordan du skal læse de terminsberegninger,for ingen andere har de problemer du bliver ved med at nævne. 

Når du havde ÆL d.9/9,er du ganke rigtig 2+5 henne,hvor ÆL er 2+0,og det er med stor sandsynlighed ikke graviditetes symptomer du oplever.

Hvorfor den beregner at befrugtningen er sket d.10,er fordi ægget ikke kan befrugtes med det samme,når man har haft ÆL,der går et sted mellem 2-4 timer,før ægget er modent til befrugtning,og der efter er æget befrugtningsdygtigt i ca. 24 timer.

Og man er jo som udgangspunkt ikke gravid før 3+0,når implantationen starter,så alt i alt er alt hvad terminsberegner siger korrekt.

Den streg du har fået på din test for nogle dage siden,er helt sikkert bare en skyggestreg,som rigitg mange test desværre laver.

Anmeld

14. september 2012

TWT

Søde du!

Ingen af os, kan fortælle dig om det er graviditet eller ej. Jeg foreslår at du venter til din forventet mens dag, og tester igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.