TeamRocket skriver:
Hvorfor eller hvorfor ikke?
Ja der er noget der undre mig lidt, synes oftere og oftere jeg hører kvinder (irl og på nettet) snakke grimt om og til deres mænd- og ja en ting er vel at sige til sin veninde ved du hvad jeg synes min mand er en røv fordi sådan og sådan, men at råbe det ud offentligt, idiot, nar, spasser, røvhul, svin og alverdens grimme gloser. Jeg kan slet ikke forstille mig at sige sådan- jeg tror min mand ville gå helt bagover hvis jeg kaldte ham røvhul fordi han f.eks kommer lidt sent hjem eller lign. Jeg ville ihvertfald aldrig acceptere han kaldte mig kælling, so eller spasser fordi jeg f.eks havde brugt 200 kr. Er det ikke en lidt trist tendens? Er det blevet normalt og okay at bande sin mand langt væk hvis han ikke lige gør som man synes han skal? Jeg synes jo sagtens man kan skændes, være sur eller uenige uden at behøve lyde som en fuld sømand, det kan da umuligt bringe noget godt med sig at bande sådan af hinanden over 'småting' som jeg ofte synes det er. 
Hmm.. Kan det tænkes at nogle gør det for at komme ud med deres frustrationer, at nogen gør det uden at "mene det på den måde"... 
Jeg skal da med glæde stå frem og sige, ja jeg har kaldt min kæreste en idiot, samt andre små skældsord ikke for at skade ham eller noget som helst. Men helt ærligt så syntes jeg det er småting, kan da godt forstå man ikke skal udstille sin kæreste/mand offentligt, men i mine øjne er at udstille, at alle folk bare ved hvem han er osv..
Min kæreste sidder tit og tjekker min side herinde, og så sent som igår skrev jeg et indlæg om ham, fordi han ganske enkelt opførte sig latterligt, hvilket han også selv har læst her til morgen, uden at føle sig støt osv, nu ved jeg ikke med andre mænd.. Men min kæreste er noget så ligeglad med hvor jeg kommer ud med mine frustrationer, også herinde, jeg oplyser jo ikke hvem han er.
Men der skal jo self være plads til alle folks meninger, men fordi andre syntes det er forkert, tvivler på hvorfor man så er sammen med ham, de vælger vist bare at tage deres eget indtryk af situationen uden at kende den 100%
Og btw. så tror jeg de fleste kunne kalde sin kæreste/mand en idiot, nar eller andet, hvis man var rigtig sur, uden at mene noget med det. Men dem som føler at det er forkert, må jo bare lade være med at komme med sådanne udtalelser så..