Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mussen2 skriver: Ha ha fedt så måske dillen til min datter på 3 Men hvad så til ham på 7 mdr.? Kyllingen, elefanten eller dougnot?
Ha ha fedt så måske dillen til min datter på 3 Men hvad så til ham på 7 mdr.? Kyllingen, elefanten eller dougnot?
Ville nok vælge elefanten så han kan rejse sig op af den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mussen2 skriver: Jeg kan købe dem til minus 25 procent. I dag, så overvej det kraftig. Min datter er 3 og min søn 7 md.Hvilke dyr kunne de have glæde af?
Jeg kan købe dem til minus 25 procent. I dag, så overvej det kraftig. Min datter er 3 og min søn 7 md.Hvilke dyr kunne de have glæde af?
ALLESAMMEN!
Til den mindste ville jeg foreslå elefanten eller krokodillen. Til den ældste måske myreslugerne, hvalen og kyllingen.
Ka+Ma=Be skriver: ALLESAMMEN! Til den mindste ville jeg foreslå elefanten eller krokodillen. Til den ældste måske myreslugerne, hvalen og kyllingen.
Øv, øv, øv min mand kom ikke hjem til tiden i dag, så jeg kom ikke i ønskebørn inden lukketid jeg fik ikke mit bobles til minus 25%øv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128