Anbefal et bobbels tumledyr....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. september 2012

Mussen2

Jeg kan købe dem til minus 25 procent. I dag, så overvej det kraftig. Min datter er 3 og min søn 7 md.

Hvilke dyr kunne de have glæde af?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Aabye

Min dreng på 17 næsten 18 mdr har rigtig stor glæde af pingvinen. Han bruger den som skammel og og til at sidde og gynge på, han har fået en utrolig god balance, og han kan nu stå oven på den imens den ligger på siden og gynger uden at falde af..

Jeg skal ha købt kyllingen til ham også

Anmeld

12. september 2012

Mussen2

Line - med Bobben skriver:

Min dreng på 17 næsten 18 mdr har rigtig stor glæde af pingvinen. Han bruger den som skammel og og til at sidde og gynge på, han har fået en utrolig god balance, og han kan nu stå oven på den imens den ligger på siden og gynger uden at falde af..

Jeg skal ha købt kyllingen til ham også

Pingvinen? Deen kan jeg ikke lige finde

Anmeld

12. september 2012

Aabye

Prøv at google den Den er meget sjov

Anmeld

12. september 2012

Laulund87

Maria har giraffen, krokodillen, fisken og kyllingen. De er alle gode, men især krokodillen bliver brugt meget! Hun bruger den som trappe, skammel, bord osv

Anmeld

12. september 2012

Nadia&Daniel

Mussen2 skriver:

Jeg kan købe dem til minus 25 procent. I dag, så overvej det kraftig. Min datter er 3 og min søn 7 md.

Hvilke dyr kunne de have glæde af?

Hvor henne??

Anmeld

12. september 2012

Mussen2

Nadia&Daniel skriver:

Hvor henne??

Jeg har fået mail om det via ønskebørns kundeklub

Anmeld

12. september 2012

Mussen2

Laulund87 skriver:

Maria har giraffen, krokodillen, fisken og kyllingen. De er alle gode, men især krokodillen bliver brugt meget! Hun bruger den som trappe, skammel, bord osv

Det lyder som om. Er pengene værd. Fo de er dælme pebrede, så ville jo gerne de blev brugt. Hvor længe har du haft dem? Var det også krokodillen som var største hit som lille?

Anmeld

12. september 2012

Laulund87

Mussen2 skriver:

Det lyder som om. Er pengene værd. Fo de er dælme pebrede, så ville jo gerne de blev brugt. Hvor længe har du haft dem? Var det også krokodillen som var største hit som lille?

1,5 år har vi vist haft dem og ja krokodillen har altid været den foretrukne

Jeg købte dem med 50% i Ønskebørn fordi det var udgåede farver. Eller manden blev sendt afsted og han gik helt amok og kom hjem med 4 stk

Anmeld

12. september 2012

Mussen2

Laulund87 skriver:

1,5 år har vi vist haft dem og ja krokodillen har altid været den foretrukne

Jeg købte dem med 50% i Ønskebørn fordi det var udgåede farver. Eller manden blev sendt afsted og han gik helt amok og kom hjem med 4 stk

Ha ha fedt så måske dillen til min datter på 3

Men hvad så til ham på 7 mdr.? Kyllingen, elefanten eller dougnot?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.