Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Michalala skriver: Ja. Det overvejede jeg også. Men det er jo sjovest at have den originale avis. Så at man kunne købe Politikens forsider for ca 136 kr. Men det syntes jeg godt nok er lidt pebret.
Ja. Det overvejede jeg også. Men det er jo sjovest at have den originale avis. Så at man kunne købe Politikens forsider for ca 136 kr. Men det syntes jeg godt nok er lidt pebret.
Helt sikkert meget sjovere at have den rigtige avis.
Ja, ej det var da helt vanvittigt.. hvis det så var hele avisen ville jeg overveje det, da jeg bedre kan forstå at der ville være en vis mængde arbejde i at gentrykke (hvis de overhovedet skal det og ikke bare har dem liggende?) hele avisen. Men for forsiden? aldrig i livet. xD
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: sjovt... jeg havde en plan om at købe en da vores datter kom til verden... men det er sjovt nok ik det man tænker på når man lige har født.... ville så gerne havde en fra d. 15 august
sjovt... jeg havde en plan om at købe en da vores datter kom til verden... men det er sjovt nok ik det man tænker på når man lige har født.... ville så gerne havde en fra d. 15 august
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128